A. NUIJENS

Snelle verzending

X

Henk.

Snelle service.

Goed product, en goed in gebruik. Bedankt.

Nee, vol huiden. Dan komen we wel terug via de website.

Van der Velden

Mooie kwaliteit, snelle verzending

Mooie kwaliteit, snelle service

Jenny Tyacke

Ik woon in het buitenland en verbleef bij mijn moeder en bestelde voor volgende dag bezorging. Helaas kwam het pakketje pas aan nadat ik weer vertrokken was en dus kan ik geen oordeel vellen over de... Ik woon in het buitenland en verbleef bij mijn moeder en bestelde voor volgende dag bezorging. Helaas kwam het pakketje pas aan nadat ik weer vertrokken was en dus kan ik geen oordeel vellen over de bestelde producten totdat ik weer naar NL ga.

Reactie Het Textielhuis:

Beste Jenny,
Beste Jenny,
Bedankt voor je bericht. Bij ons worden bestellingen die voor 16:00 worden geplaatst dezelfde dag nog meegegeven aan PostNL. Daarvan onvangt u ook track en trace code. In de meeste gevallen worden de pakketten de volgende werkdag aangeboden maar helaas is die betrouwbaarheid niet helemaal wat ze beloven.
Uw specifieke bestelling kan ik helaas niet traceren omdat ik op uw naam en mailadres geen bestelling kan vinden. Kunt u die ons alsnog doorgeven?
Vincent
Team Textielhuis

Aletta

Snelle verzending, producten van perfecte kwaliteit

Dora

Netjes op tijd bezorgd

Karin

Snel

R.bos

Duidelijke website, goede en snelle service

goede kwaliteit

de stof van de anti-allergie producten zijn wat stug/papierachtig