Caroline Hutchings

Fantastisch - Goede, snelle service, goed product en voor een goede prijs!

Zeer snelle levering tegen goede prijs

Geen idee (sorry!)

Anne Marie

Snelle, perfecte levering en uitmuntende kwaliteit van het bestelde product

glashelder voor de klant

nvt

Vera de Boer-Damiaans

Eerste ervaring GOED!

Op tijd en mooi materiaal

E Jansen

Snelle levering. Product voldoet aan de verwachting.

Marjanne Dijkstra-Kuipers

Bernarda Felix

Het was een gecompliceerde bestelling die niet zo duur was dus men had kunnen denken zoek het maar uit. Maar tot aan he vin huis ontvangen wist ik precies wanneer mijn bestelling er aan kwam. Top

Goede communicatie bereidheid tot mee denken

jan10

Zeer matig, omslachtig retour proces, geen formulier in de doos en vele emails en gedoe

snel geleverd

zeer omslachtig retour proces, geen retourformulier in de doos en vele emails en dan extra vragen en mailen om retourformulier. Artikelen vallen ook wat tegen

Reactie Het Textielhuis:

Beste Jantien,
Beste Jantien,
Bedankt voor uw review al begrijpen wij niet zo goed waarom u ons met een cijfer 1 beoordeeld. Wij hebben er bewust voor gekozen om een retour eerst bij ons aan te laten melden omdat we daarmee bepaalde klachten/opmerkingen eruit kunnen filteren om onnodig heen en weer sturen van pakketjes te voorkomen. Dat u mails over het verloop en dat status van uw order ontvangt klopt inderdaad maar wordt door de meeste mensen als prettig ervaren en daarom kunnen wij deze werkwijze eigenlijk niet veranderen.
Dat artikelen tegenvallen kan natuurlijk altijd en daarom is het ook geen probleem om in dat geval de artikelen te retourneren waarbij het streven is uw geld 2 a 3 werkdagen retour te storten.
Hopelijk hebben we een stukje frustratie hiermee weg kunnen nemen en kunnen verduidelijken waarom wij voor deze werkwijze hebben gekozen.
Vincent | Team Textielhuis

S. Huisman