Prima service, erg tevreden.

Jazeker.

Snel, efficiënt en zorgvuldig

Bent u geholpen volgens verwachting?

ja, en er was ook ruimte om het schema te veranderen, toen bleek dat door autopech de planning onder druk kwam te staan.

Ik weet geen verbeterpunten

Marianne Janse de Groot

Vriendelijk, behulpzaam en meedenkend

Zeker

Martine

Zeer goed, nette mensen, goed afgeleverd

ja

Goed.

Afspraken zijn nagekomen.

Uw kritiek? Ja graag!

Het (gehuurde) vervoermiddel waarmee uw personeel kwam heeft olie gelekt op het wegdek voor ons huis.
Uw vervolgreactie zou wat eerder mogen zijn(dit is gewoon een praktische tip)
Er is...
Uw vervolgreactie zou wat eerder mogen zijn(dit is gewoon een praktische tip)
Er is een kleine schilfer van de lak van de piano gesprongen tijdens de verhuizing.
Uw personeelslid heeft hier een foto van gemaakt en wij zouden daar nog van horen.
Ook zouden wij horen over het opnieuw op stem brengen van de piano.

Ja, ging erg vlot.

Kan klantgerichter.

Annelies Borghs

Goede service en de verhuizing is goed en bekwaam uitgevoerd

Uitstekend

Zo door blijven gaan!

Han Blankert

In eerste instantie goed. Heldere afspraak gemaakt en ik was blij dat aan mijn wensen kon worden voldaan.
In tweede instantie minder. Op het tijdstip van e afspraak was er niemand en bij navraag bleek de vrachtwagen later te komen dan afgesproken. Ik was daar graag van op de hoogte gesteld zonder dat ik er zelf naar moest vragen.

Bent u geholpen volgens verwachting?

De piano is prima aangekomen op de gewenste plek.
De piano is prima aangekomen op de gewenste plek.
Ik had aangegeven dat de piano vanaf de begane grond getransporteerd moest worden en daar was de offerte op ingericht. Toen de piano werd afgehaald bleek dat een draai naar de gang te kort was en dat de piano gekanteld moest worden. "Dat wordt dan kantelen, dat kost dan 60 euro extra" zei de vrouw op niet subtiele toon. "Wilt u dat, of wilt u dat niet? " Het was minder dan 10 seconden extra werk.
Ik maak er nog regelmatig ironische grappen over: kantelen 60 euro.

Communicatie (zie boven).

Reactie Herrmansch Pianotechnieken:

Het spijt mij dat u niet tevreden bent over de klantvriendelijkheid. En zeker omdat wij klantvriendelijkheid hoog in het vaandel hebben staan. Ik neem uw reactie serieus en zal het vast in een... Het spijt mij dat u niet tevreden bent over de klantvriendelijkheid. En zeker omdat wij klantvriendelijkheid hoog in het vaandel hebben staan. Ik neem uw reactie serieus en zal het vast in een bespreking naar voor brengen. Dank voor uw kritiek.

Roel Fröhlings

Erg goed. Snel geleverd, vriendelijk personeel.

Bent u geholpen volgens verwachting?

Ja, ook vond ik het handig dat ik tijdens de levering de optie had om kleine schaaltjes te kopen om mijn vloer te beschermen. Deze zijn er ook meteen onder gelegd.

Geen kritiek

Ja