Redelijk

uiteindelijk wel

Uw kritiek? Ja graag!

wegens ziekte werd mijn verhuisafspraak verzet. In de communicatie daarover werd door de medewerkster over een veel krapper tijdvak gesproken dan wat normaal gehanteerd wordt. Ik was daardoor in de... wegens ziekte werd mijn verhuisafspraak verzet. In de communicatie daarover werd door de medewerkster over een veel krapper tijdvak gesproken dan wat normaal gehanteerd wordt. Ik was daardoor in de veronderstelling dat dat krappe tijdvak de afspraak betrof, maar dat was uiteindelijk niet zo. Daar kwam nog bij dat de verhuizing in het weekeinde plaatsvond, en dat jullie toen niet telefonisch bereikbaar waren. Er was dus niemand die mij kon uitleggen wat te verwachten. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen, maar dat was bij toeval.

Scarlett Kooijmans

Goede, snelle service.

Geen kritiek

zeker

heb ik niet

Zeer goed

Bent u geholpen volgens verwachting?

Ja. Goed email contact snel en duidelijk. Ook ter plaatse snel, goed en vriendelijk.

Uw kritiek? Ja graag!

Nee, ik was zeer tevereden

Ok

Ja hoor

Uw kritiek? Ja graag!

Telefonische bereikbaarheid wisselend dus dat kan altijd beter

Reactie Herrmansch Pianotechnieken:

Jammer dat het telefonische contact ergens is misgelopen. Omdat wij met een kleine bezetting werken schakelen we doorgaans de telefoon door. Soms gebeurt dat niet (menselijk). Maar het kan beter... Jammer dat het telefonische contact ergens is misgelopen. Omdat wij met een kleine bezetting werken schakelen we doorgaans de telefoon door. Soms gebeurt dat niet (menselijk). Maar het kan beter daar heeft u gelijk in.

Ans

Nee

Jaco de Vroed

Nee

Theo Buijtenweg

Bent u geholpen volgens verwachting?

Ja, alles verliep vlekkeloos. Goede service

Isja Conen

Perfecte service en wat een geweldig product: de piano is nu heel gemakkelijk te verschuiven!

Ja.