1916 beoordelingen

1916 Reviews

eddy wever

Nu zeer goed ter woord gestaan

Koelemeijer

Een vlonder plank was gescheurd.
Maar naar 1 telefoontje was het opgelost.
Kregen netjes een nieuwe bezorgd.
En dat naar één jaar dat we de delen hadden gekocht. Dus zeg ik dat het...
Een vlonder plank was gescheurd.
Maar naar 1 telefoontje was het opgelost.
Kregen netjes een nieuwe bezorgd.
En dat naar één jaar dat we de delen hadden gekocht. Dus zeg ik dat het top geregeld is.

Henderson Libving

Kromgetrokken planken

Kirsten Vedder

Onze planken zijn totaal kromgetrokken. Voor een schutting van 5000 euro is dit voor ons wel erg teleurstellend. We hopen mensen te kunnen waarschuwen door reviews... wellicht kan men dan van... Onze planken zijn totaal kromgetrokken. Voor een schutting van 5000 euro is dit voor ons wel erg teleurstellend. We hopen mensen te kunnen waarschuwen door reviews... wellicht kan men dan van tevoren hiermee rekening houden... want wij worden inmiddels gewoon een beetje verdrietig van onze schutting waar we eerst zo trots op waren. We hadden het idee dat we een topservice hadden bij Henderson Living want er kwam al heel snel iemand kijken... maar uiteindelijk bleven we toch in de kou staan. Erg jammer. We hadden anders dit bedrijf zeker aanbevolen! Maar een oplossing aandragen wanneer iets gewoon niet goed blijkt.. zit er helaas niet in. Dus daarom bevelen wij in onze reviews dit bedrijf niet aan..

Ron Hensgens

Schutting geplaatst, alles perfect geregeld. Super tevreden. Levering perfect.

M. Paul

Snelle complete levering, transport ook top! Alleen zorg dat je niet te veel besteld, retour 4 meter onderdelen e.d. is te kostbaar om retour te zenden. Voor de rest een goede service, bereikbaar en... Snelle complete levering, transport ook top! Alleen zorg dat je niet te veel besteld, retour 4 meter onderdelen e.d. is te kostbaar om retour te zenden. Voor de rest een goede service, bereikbaar en klantvriendelijk!

Beste heer Paul,
Beste heer Paul,
Dank voor de mooie review!
Fijn om te vernemen dat de levering van de bestelde Redwood vlonderplanken naar wens is verlopen! Hopelijk heeft u vele jaren plezier van de vlonder!
Mocht u foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze van harte welkom!

stam

Na drie jaar keurig een nieuw slot toegestuurd, zonder kosten, welke defect was geraakt.

Beste heer Stam,
Fijn om te vernemen dat de service naar wens is!
Nog vele jaren plezier gewenst van de modulaire schuttingen en tuindeur!
Hartelijke...
Beste heer Stam,
Fijn om te vernemen dat de service naar wens is!
Nog vele jaren plezier gewenst van de modulaire schuttingen en tuindeur!

Welbergen

Prima materiaal en snelle levering

Beste mevrouw Welbergen,
Dank voor uw mooie review!
Fijn om te vernemen dat de geleverde TopLine schuttingen en de levering naar wens zijn!
Wij zijn benieuwd naar het...
Beste mevrouw Welbergen,
Dank voor uw mooie review!
Wij zijn benieuwd naar het eindresultaat.
Mocht u foto's hebben van het eindresultaat, twijfel dan niet deze op te sturen!

P.Gommeren

Doen wat ze beloven Perfecte service

Beste heer Gommeren,
Fijn om te vernemen dat de service naar wens is!
Heel veel succes met het plaatsen van de geleverde gevelbekleding!
Mocht u foto's...
Beste heer Gommeren,
Fijn om te vernemen dat de service naar wens is!
Heel veel succes met het plaatsen van de geleverde gevelbekleding!
Mocht u foto's hebben van het eindresultaat, zijn deze van harte welkom.

Mol

Goede ervaring, goede klantenservice. Composiet vlonderplanken 5 jaar geleden in gebruik genomen, 1 plank reeds beschadigd. Goed opgelost. Na telefonisch contact kosteloos nieuwe plank mogen... Goede ervaring, goede klantenservice. Composiet vlonderplanken 5 jaar geleden in gebruik genomen, 1 plank reeds beschadigd. Goed opgelost. Na telefonisch contact kosteloos nieuwe plank mogen ontvangen.

Beste heer Mol,
Dank voor uw mooie review!
Zeer fijn om te vernemen dat de service naar wens is!
Nog heel veel jaren plezier gewenst van het terras!