1910 beoordelingen

1910 Reviews

Booij

Prima service en mooie producten.

Dank voor uw mooie review!
Heel fijn om te vernemen dat de bestelde rabatdelen naar wens zijn!
Mocht u foto's hebben van het eindresultaat, zijn deze van harte...
Dank voor uw mooie review!
Heel fijn om te vernemen dat de bestelde rabatdelen naar wens zijn!
Mocht u foto's hebben van het eindresultaat, zijn deze van harte welkom.

particulier

Zeer correct

Beste Johan,
Dank voor uw mooie review!
Wij wensen u veel plezier van de geleverde vlonderplanken!

Theunissen

Alles volgens opdracht geleverd

Beste heer Theunissen,
Dank voor uw mooie review!
Wij wensen u heel veel plezier van de geleverde schuttingen!

Van Holland

Prima product. Alleen het handelen van receptioniste. Bij afhalen bleek ik mij vergist te hebben en moest 2 delen extra erbij.
Dit was eigenlijk niet mogelijk. Dit vond ik een beetje kort door...
Dit was eigenlijk niet mogelijk. Dit vond ik een beetje kort door de bocht. 5 uur rijden voor twee planken na het weekend. Een beetje meer flexibiliteit zou beter zijn. Uiteindelijk heb ik het meegekregen. Dank daarvoor.

Beste heer/mevrouw,
Dank voor de mooie review!
Beste heer/mevrouw,
Dank voor de mooie review!
Het klopt echter wel dat wij een afhaaltermijn van 2 werkdagen (op afspraak) na ontvangst van de factuur aanhouden. Als wij het bij de een meegeven, moeten wij het ook bij de ander meegeven. Daarom trekken wij voor alle klanten dezelfde lijn.
Wij wensen u verder veel plezier van de aangeschafde rabatdelen.

ACMG VOF

Mooie producten goede aflever service

Beste heer/mevrouw Haddach,
Dank voor uw mooie review!
Fijn om te vernemen dat u tevreden bent met de producten en afleverservice!
Heel veel plezier van de schuttingen...
Beste heer/mevrouw Haddach,
Dank voor uw mooie review!
Fijn om te vernemen dat u tevreden bent met de producten en afleverservice!
Heel veel plezier van de schuttingen gewenst!

Arjan

Wat een ongelofelijke slechte kwaliteit van de planken en wat een vreselijke mensen zitten hier achter.
Afgelopen 4 tot 6 jaar steeds meerdere planken moeten krijgen omdat ze elke keer weer kapot scheuren.

Nu kan ik 50% van mijn aankoopkosten terug krijgen en daarmee is het maar afgedaan.

Ze wouden een creditnota opmaken en daarmee was het weer hun eigendom en moest ik het maar netjes op een pallet neerleggen zodat hun het konden ophalen.

Wat een vreselijke klantenservice door ene Wim. Elke keer met andere dingen aankomen zodat de klant maar de dikke “middel”vinger mag krijgen. Alles weerleggen naar de klant en zelf maar niet hun fouten erkennen en zelfs 3 weken niet reageren op mijn mails.

De levensverwachting van het product voldoet niet dus heeft de consument rechten… daar vegen ze hun kont mee af met hun eigen verzonnen regels ben jij als klant de duper. BESTEL HIER NIET!!

Na 2.5 week had ik mijn geld nog niet ontvangen dus weer contact opgenomen. Ja.. het kan 30dagen duren(wat totalen onzin is) en pats de volgende dag stond het op de rekening, wel weer toevallig.

Geen woorden voor dit allemaal.

Beste Arjan,
Dank voor uw review!
Vervelend te vernemen dat u dit zo heeft ervaren als dat u beschrijft.
Beste Arjan,
Dank voor uw review!
Vervelend te vernemen dat u dit zo heeft ervaren als dat u beschrijft.
Het zit echter zo, dat u akkoord bent gegaan met onze garantievoorwaarden, dit betekend dat u na 6 jaar inderdaad 50% van de aanschafprijs terugkrijgt.
Mede door het gebruik ervan in die 6 jaar en de waardevermindering. Wij hebben u daarnaast ook meerdere opties aangeboden. Hier bent u echter niet op in gegaan.
Mocht u nog vragen hebben betreffend bovenstaande kunt u telefonisch of per mail contact met ons opnemen.

Zen

Netjes en snelle levering.

Dank voor uw mooie review!
Wij wensen u heel veel plezier van de aangekochte vlonderplanken.

Henk

Wat een bedrijf ! Meedenken, mooi niet. Een product was niet op voorraad, een vergelijkbaar alternatief wel. Werd ons niet medegedeeld. Alternatief besteld, 4 weken voor gewenste leverdatum, zou... Wat een bedrijf ! Meedenken, mooi niet. Een product was niet op voorraad, een vergelijkbaar alternatief wel. Werd ons niet medegedeeld. Alternatief besteld, 4 weken voor gewenste leverdatum, zou geen problemen opleveren met de levering. Twee maal telefonisch contact gehad, nee, levering nog steeds geen probleem. Één week voor gewenste leverdatum zelf weer contact opgenomen, het bestelde product was niet op voorraad en dus niet te leveren. Wanneer zou Henderson ons hierover geïnformeerd hebben ? Schandelijk !!!

Ter Beek Bouw BV

Niet goed

Dank voor uw review!
Vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent, wij zouden graag vernemen waarom u niet tevreden bent. Misschien kunnen wij hier in het vervolg iets in verbeteren.
Wij horen graag van u.

Verbaast

3 plaatsen op de website, afhalen in Zeewolde. Beetje jammerbestelling geannuleerd

Beste Jolanda,
Dank voor uw review!
Vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent!
Beste Jolanda,
Dank voor uw review!
Vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent!
Wij hebben echter nergens op de website vermeld staan dat u schuttingen in een andere plaats af kan halen dan Zeewolde.
Vriendelijke groet,