Campsteyn Nico

Heb er ongeveer één jaar geleden , een bestelling geplaatst heel netjes verlopen volgens afspraak......ben er tevreden van !!!

Reactie Henderson Creative Living B.V. :

Dank voor het schrijven van deze review Nico. Goed om te lezen dat alles nog steeds naar tevredenheid is. Mogen wij een mooie foto van de schutting ontvangen die inmiddels een jaar naar tevredenheid... Dank voor het schrijven van deze review Nico. Goed om te lezen dat alles nog steeds naar tevredenheid is. Mogen wij een mooie foto van de schutting ontvangen die inmiddels een jaar naar tevredenheid staat?
Nog vele jaren plezier er van gewenst.

Peter

Duidelijke info, heldere afspraken, correcte levering, mooie korting. Het totaalpakketje zeg maar.

Reactie Henderson Creative Living B.V. :

Dank voor jouw review Peter. Goed om te lezen dat je tevreden bent met het geleverde totaalplaatje.
Veel plezier gewenst van de Wengé vlonderplanken! Stuur je nog een mooie foto door?

Gerard Scholte

Advies was uitstekend. Komen de gemaakte afspraken na. Aflevering van producten was goed. Goede prijsafspraken.

Reactie Henderson Creative Living B.V. :

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review Gerard! Fijn om te lezen dat het advies is naar wens is geweest.
Veel plezier van jouw nieuwe SPC vloer!

Joop Brom

Goed en correct en snel gehandeld.

Reactie Henderson Creative Living B.V. :

Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling!
Veel plezier gewenst van de mooie tuindeur.

gertjan priest

Goede ervaring komen afspraken na je kunt er altijd terecht met vragen. bij mij waren ze 2 kleine dingen vergeten word gelijk geregeld volgende dag in huis

Reactie Henderson Creative Living B.V. :

Erg bedankt voor het schrijven van deze beoordeling Gertjan. Fouten worden af en toe gemaakt, gelukkig kon er snel geschakeld worden met het naleveren van de ontbrekende materialen.
Veel plezier...
Veel plezier gewenst van de schutting en vlonderplanken. Mogen wij nog een mooie foto verwachten van het eindresultaat?

Particulier

Het product ziet er gaaf uit en is van goede kwaliteit, duidelijk en goede service hebben wij ervaren.

Reactie Henderson Creative Living B.V. :

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. Goed om te lezen dat de producten en service naar wens is.
Veel plezier gewenst van de Design schutting. Hopelijk tot een volgende...
Veel plezier gewenst van de Design schutting. Hopelijk tot een volgende keer.
Groet,

Brand

Prima, en goede service

Reactie Henderson Creative Living B.V. :

Dank voor het nemen van de tijd om deze beoordeling te schrijven. Goed om te lezen dat de service goed is bevallen. Mochten er nog punten zijn die wij kunnen verbeteren, horen wij dat... Dank voor het nemen van de tijd om deze beoordeling te schrijven. Goed om te lezen dat de service goed is bevallen. Mochten er nog punten zijn die wij kunnen verbeteren, horen wij dat graag.
Hopelijk tot een volgende keer.
Vriendelijke groet,

Jerry Norbury

Very positive

Hi Jerry,
Thank you for your review. Good to read that everything is considered positive.
Enjoy your new decking boards.
Best regards,