Contact
Kwaliteit geleverde werk

Bestellen ging wat lastiger, omdat er een verkeerde prijs in het systeem stond. Dit is bij navraag direct aangepast. De glazenwasser (Lesly) heeft netjes werk geleverd en was zeer vriendelijk.

Ik heb ook contact gezocht via de chatfunctie en ik heb een antwoord gehad via mail, maar het is niet duidelijk hoe je daarop kunt reageren.

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Fijn dat het uiteindelijk toch gelukt is om te bestellen, dan kun je zelf ervaren hoe goed Lesly is. Vervelend dat de prijs niet klopte maar goed dat je aan de bel hebt getrokken Ester!

P.Lubach

Prima gedaan Lesly!

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Fijn! Wij geven het intern door!

Sandra

Sandra

Lesly maakt onze ramen perfect schoon, zelfs onze hoogste 2 raampjes op de 2e verdieping (zolder). Aanrader!

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Lesly gaat altijd tot het uiterste voor de klant, zelfs tot de hoogste zolderramen. Goed te horen!

J.

Lesly ist heute morgen hier gewesen und hat unsere Fenster ausgezeichnet sauber geputzt und Blitzschnell! Danke!

Sehr schon, danke!

Marit

Super snelle service van Lesly. Overal weer mooie schone ruiten. Zelfs de voordeur is weer lekker schoon. Ook nog een leuk praatje gemaakt. Dacht dat alleen vrouwen kunnen multitasken, maar Lesly... Super snelle service van Lesly. Overal weer mooie schone ruiten. Zelfs de voordeur is weer lekker schoon. Ook nog een leuk praatje gemaakt. Dacht dat alleen vrouwen kunnen multitasken, maar Lesly kan dat ook!

Mooi als ook het verf van de ruiten gaat. Geef ik voor de volgende keer aan en dan komt het helemaal in orde gaf Lesly aan. Prima dus! :)

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Lesly is onze kletskous én een goede glazenwasser dus ja, hij kan ook multi-tasken :-)

Lesly heeft nette werk geleverd zeker een aanrader?

Alles was prima

Fijn!

Glazenwasser online

Lesly was goed op tijd, prettig in contact en levert keurig werk. Gewoon heel tevreden!

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Fijn te horen dat jullie tevreden zijn!

Eline ter Haar

Alles weer stralend schoon dankzij Lesly! Erg tevreden over de service!

Niet

Goed te horen!

Matthias

Voor een perfect resultaat en een brede glimlach moet je terecht bij glazenwasser Lesly! Het dak van onze serre was in een handomdraai schoon ondanks dat deze niet was doorgekomen in de bestelling.... Voor een perfect resultaat en een brede glimlach moet je terecht bij glazenwasser Lesly! Het dak van onze serre was in een handomdraai schoon ondanks dat deze niet was doorgekomen in de bestelling. Nauwkeurig en snel en ook nog tijd voor de nodige humor. Zo heb ik van Lesly geleerd dat Joppie saus afkomstig is uit Glanerbrug!!! Elke dag wijzer? Ik hef het glas op deze glazenwasser.
Bedankt en tot ziens ?

Communicatie met kantoor over serre dak en serre deuren mag iets duidelijker.

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Proost op de Glazenwassers!

Vera K

Heel erg positief over glazenwasser online. Het bestel gemak en vakkundige uitvoering. Zeer vriendelijke en professionele vakman,die ook nog eens een hele goede verkoper is. Zeer Vergenoegd.

Nvt

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Fijn te horen dat de website én onze glazenwasser goed werk leveren, dat weten wij maar fijn dat onze klanten dit ook ervaren!