Contact
Kwaliteit geleverde werk

Samantha

Vandaag door Lesly mijn dakgoot schoon gemaakt en ik ben zeer tevreden !!
Gelijk een afspraak ingepland voor de ramen.
Goede service, super vriendelijk personeel en fantastisch werk...
Vandaag door Lesly mijn dakgoot schoon gemaakt en ik ben zeer tevreden !!
Gelijk een afspraak ingepland voor de ramen.
Goede service, super vriendelijk personeel en fantastisch werk geleverd.

Geen verbeter punten.

Mariska

Lesly en zijn collega hebben zeer goed werk geleverd. De ramen zijn mooi schoon en ze werken vlot! Ze zijn erg prettig in de omgang.

N.v.t.

Maxime Miltenburg

Fantastische service!

Even Lesly in het zonnetje zetten; wat een topservice! Was vergeten de poort open te zetten voor hem op de afgesproken dag, dus hij kon er niet bij. Is alsnog teruggekomen om de achterkant af te... Even Lesly in het zonnetje zetten; wat een topservice! Was vergeten de poort open te zetten voor hem op de afgesproken dag, dus hij kon er niet bij. Is alsnog teruggekomen om de achterkant af te maken. Fantastisch!! Hartstikke bedankt Lesly! Tot de volgende keer!

Linsy en Lars

Goede ervaring met jullie. Echt een top service! Alles weer stralend schoon dankzij jarige Lesly! Een vriendelijke glazenwasser en keurig werk afgeleverd. Heel fijn dat wij mogen genieten van het... Goede ervaring met jullie. Echt een top service! Alles weer stralend schoon dankzij jarige Lesly! Een vriendelijke glazenwasser en keurig werk afgeleverd. Heel fijn dat wij mogen genieten van het resultaat! Lesly, tot de volgende keer! Groetjes Linsy en Lars

Nee.

Eveline Koehorst

Prima op tijd en goed werk geleverd.
Bedankt Lesly!

Becker

Zeer vriendelijke en aardige glazenwasser...en hij levert goed werk.

Geen verbeterpunten

Top! Lesly bedankt voor de goede service! Medewerker van de maand, die verdient wel een fruitmand op z’n verjaardag :)

Bakker

Zeer vlot en netjes

Wij waren erg content met lesly

Goed te horen!

Monique Kraaijenvanger

Eindelijk een glazenwasser die de ramen wel mooi schoon maakt! Top lesley?!
Snel,goed en gezellig !

Nee

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Zoals het hoort! Dank voor het compliment, wij geven het door aan onze Lesly!

Rose Rollman

Lesly de glazenwasser heeft bij ons de ramen en de dakgoten schoongemaakt. Hij heeft goed en net werk verricht en is een gezellige/harde werker die je goed als glazenwasser/dakgoten schoonmaken,... Lesly de glazenwasser heeft bij ons de ramen en de dakgoten schoongemaakt. Hij heeft goed en net werk verricht en is een gezellige/harde werker die je goed als glazenwasser/dakgoten schoonmaken, erbij kunt hebben!!

De introductieprijzen verduidelijken/aanpassen op de website voor andere soort gelijke tussenwoningen die meer verdiepingen hebben.

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Een harde werker én gezelligheid gaan bij ons samen in de persoon van Lesly. Dankjewel en wij nemen de tip mee!