Hatland

Verzending

Petra

Goed, accuraat en snel

Beschrijf hier uw ervaring met uw gekochte item(s)

Nog niet genoeg ervaring mee

Evelyn

Duidelijke site, goede en snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring met uw gekochte item(s)

Mooie pet, goede pasvorm, goede kwaliteit, mooie kleuren.

Frans Ramaekers

Zeer snelle levering. Veel keuze.

Beschrijf hier uw ervaring met uw gekochte item(s)

Nadat ik in het voorjaar een zomerpet van hatland (osbourn) van mijn vrouw kado heb gekregen, heb ik nu een wollen herfst/winterpet aangeschaft. Wat een mooie kwaliteit en zit gelijk goed. Egr... Nadat ik in het voorjaar een zomerpet van hatland (osbourn) van mijn vrouw kado heb gekregen, heb ik nu een wollen herfst/winterpet aangeschaft. Wat een mooie kwaliteit en zit gelijk goed. Egr tevreden mee.

Ioanna Kalogiannaki

Excellent customer service. I mistyped my delivery address and Hatland reached out immediately without delay for the correct one.

Beschrijf hier uw ervaring met uw gekochte item(s)

The baseball hat is exactly what I have excepted and really good quality.

Anita

Per e-mail om advies gevraagd. Snel een reactie met een voorstel van een product dat aan mijn wensen voldeed. Erg dankbaar voor het snelle en fijne advies. Product werd dezelfde dag nog verzonden.... Per e-mail om advies gevraagd. Snel een reactie met een voorstel van een product dat aan mijn wensen voldeed. Erg dankbaar voor het snelle en fijne advies. Product werd dezelfde dag nog verzonden. Super fijn.

Beschrijf hier uw ervaring met uw gekochte item(s)

Pet voldoet aan de verwachtingen. Kleur is mooi en erg functioneel door de brede en extra grote klep en past perfect op een groot hoofd.

Jan Westera

Al meerdere keren iets besteld bij hatland. Bestellen gaat eenvoudig en snel thuis afgeleverd. Prima kwaliteit petten.

Beschrijf hier uw ervaring met uw gekochte item(s)

Eenvoudig bestellen en snel geleverd. Prima kwaliteit en pasvorm

Wouter Biesbrouck

Vlotte betaling, snelle levering

Goed kwaliteit hoed

Sandra

Bestelling netjes en snel afgewikkeld

Beschrijf hier uw ervaring met uw gekochte item(s)

Extra pet besteld. Erg tevreden over product

Aartje van Steenis

Snelle service

Beschrijf hier uw ervaring met uw gekochte item(s)

Mooie pet, past ook goed op wat een groter hoofd, licht en comfortabel draagbaar

Dik

Goed werkende site met uitgebreid assortiment. Prijs kwaliteit is oké.

Beschrijf hier uw ervaring met uw gekochte item(s)

No wind muts besteld, deze is geleverd zoals aangegeven.