Hatland

Verzending

Doris Lenhard

Stijlvolle hoed gevonden in Nederland

Beschrijf hier uw ervaring met uw gekochte item(s)

Viele Hüte habe ich in Bonn anprobiert. Die Form machte alt, Farbe dunkel. Bis ich bei einer Shopping-Tour in Holland einen coolen cremefarbenen Hut aus reiner Wolle fand. Schockverliebt, jetzt ist... Viele Hüte habe ich in Bonn anprobiert. Die Form machte alt, Farbe dunkel. Bis ich bei einer Shopping-Tour in Holland einen coolen cremefarbenen Hut aus reiner Wolle fand. Schockverliebt, jetzt ist er meiner.

Ik heb veel hoeden gepast in Bonn. De vorm is oud geworden, kleur donker. Totdat ik tijdens het shoppen in Nederland een stoere crèmekleurige hoed van zuivere wol tegenkwam. Geschokt door liefde, nu is hij van mij.

Henk Hopman

Keurig bedrjf.

Beschrijf hier uw ervaring met uw gekochte item(s)

Een fijne nieuwe pet gekocht!! Zit als gegoten.

Werner Beckers

Goed pet was een maatje te groot en deze was snel omgeruild voor een maat kleiner

Beschrijf hier uw ervaring met uw gekochte item(s)

Mooie pet met zowel van binnen uit oorkleppen als van buiten

Adrie Hermsen

Leuke collectie goede uitleg snelle levering

Alles goed geregeld top

Dirk Jans

2 petten besteld, maar slechts eentje geleverd die nog te groot was ook

Beschrijf hier uw ervaring met uw gekochte item(s)

Ik had twee dezelfde petten besteld. Die waren maar in 2 maten beschikbaar. Namelijk s/m en l/xl. Ofwel telkens net niet. Ik had L/XL besteld maar die was veel te groot voor mijn hoofd. En helaas... Ik had twee dezelfde petten besteld. Die waren maar in 2 maten beschikbaar. Namelijk s/m en l/xl. Ofwel telkens net niet. Ik had L/XL besteld maar die was veel te groot voor mijn hoofd. En helaas werd er maar eentje geleverd. Pfft, wat een sof. Na een eerdere zending van vorige week die ook niet goed ging vraag ik me af: gaat er nog wel iets goed bij Hatland?

joost van Hassel

Ik heb de code van mijn oude petje ingevoerd en kwam meteen bij het petje uit om opnieuw te bestellen en binnen twee dagen bezorgd.

Gewoon goed petje

Pedro Roselje

Uiterst correcte klantvriendelijke service! Mooi kwalitaief erg goed assortiment welke niet onderdoet voor Ierse fabricanten!

Beschrijf hier uw ervaring met uw gekochte item(s)

3 flatcaps gekocht voor de zomer in mooi design en voor scherpe - sale!- prijs! Erg content ermee!

coen van de wijngaert

Snel en goed

Goede levering

Arjen Bruinsma

Snelle levering, een mooi product in een functionele doos.

Goede pasvorm, mooi materiaal

Alice Smak