Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van uw vestiging ervaren? (m.b.t. vervoer)
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / doktersassistent ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u het telefonisch contact met de HartKliniek ervaren?
Werd er een dubbelcheck uitgevoerd op juistheid van de persoon/ persoonsgegevens?
Hoe heeft u het contact met de balieassistente ervaren?

V.schillings

Persoonlijke behandeling, geen lange wachttijd, cardioloog neemt de tijd voor patiënt

Een artsassistente, tevens balie-medewerkster, is te weinig, als er meerdere handelingen verricht moeten worden, in relatie tot hoeveelheid afspraken

Carmen Meex

We werden heel vriendelijk ontvangen en ik voelde me serieus genomen❣️Er werd ruim de tijd genomen. Ik heb het bezoek als zeer deskundig en prettig ervaren. (iedere medewerker)

Niks, ga zo verder.

Anita Haanraats

Vrouwen altijd naar het vrouwen spreekuur laten komen

Catharina Zenden Hoefsmit

De ontvangst was zeer hartelijk en het vervolg eveneens. Prettig en ontspannen sfeer en duidelijke informatie van de dr. Alle ruimtes schoon en netjes. Prachtig oud monumentaal gebouw maar van... De ontvangst was zeer hartelijk en het vervolg eveneens. Prettig en ontspannen sfeer en duidelijke informatie van de dr. Alle ruimtes schoon en netjes. Prachtig oud monumentaal gebouw maar van binnen modern gerenoveerd..

Geen.

De Vlugt

Super duidelijk

Niks

Lamberiks

Prettig en deskundig

Bea Niesten

Over het algemeen prima.

- Terwijl ik lig komt arts binnen die ik nog niet heb ontmoet en ik weet van de assistente dat hij de echo zal maken. Zitten op t bedje met handdoek om mijn bovenlichaam zou 't kennismaken normaler... - Terwijl ik lig komt arts binnen die ik nog niet heb ontmoet en ik weet van de assistente dat hij de echo zal maken. Zitten op t bedje met handdoek om mijn bovenlichaam zou 't kennismaken normaler maken.
- Arts vraagt of ik zelf gewerkt heb. Ja ik was ook buitenshuis werkzaam tot mijn 64e. Vrouwen van mijn leeftijd werden vaak ontslagen als zij trouwden. Huisvrouw zijn vind ik bovendien ook een beroep.

E.Wijffels

Kan voor ontvangst, opvang , tijd investering ,aandacht en geruststelling Hartkliniek,assistente en Cardioloog slechts
mijn dank geven!

Nvt

KH

Top

Helpt om van tevoren aan te geven dat er een fietstest gedaan gaat worden

Dave Boltong

Vriendelijk en goede begeleiding