Mark Beurs

Prefect. snelle reactie of vragen en snelle levering van bestelling

sneller reactie van vragen of info en snelle levering

iets betere omschrijving van bepaalde producten

veijer

Goed en snel geleverd

nee

nee

Terlouw

Ervaring met het bedrijf (website) is goed, ervaring met het product is helaas minder goed. Na de 2e keer in gebruik brak het gereedschap spontaan doormidden en is nu dus bij het oud ijzer beland.

Handgereedschap discounter heeft mij (na de klacht ontvangen te hebben) direct een nieuwe aangeboden en tevens de excuses voor het ongemak aangeboden.
Inmiddels kosteloos een nieuw exemplaar...
Inmiddels kosteloos een nieuw exemplaar mogen ontvangen, Ik wil de dames en heren van HandgereedschapDiscounter bedanken voor deze service.

Plaats in uw bestelbevestiging die u per mail toestuurt nog even een link naar de bestelde producten, dit is makkelijk als de klant nog even het product of omschrijving ervan wil terugzien.

Ad

Levert als overeengekomen de materialen inclusief grote flexibiliteit qua levertijd

Flexibel

Meer info mbt artikel op website plaatsen

Bas Grondwerken

Goede service en duidelijke website

Het bestelde product was niet op voorraad en wegens omstandigheden kreeg ik hierover ook geen mail, ik kreeg wel snel een reactie op mijn mail over de bestelling en een week later was het bestelde... Het bestelde product was niet op voorraad en wegens omstandigheden kreeg ik hierover ook geen mail, ik kreeg wel snel een reactie op mijn mail over de bestelling en een week later was het bestelde product ontvangen, ik kreeg er ook een magneet schaal bij.

computer up to date houden :-)

Reactie HandgereedschapDiscounter.nl:

Wij begrijpen uw reactie. Wij vinden het vervelend dat we het door bestelde product niet direct konden leveren. Helaas gebeurd het af en toe dat een product zo snel verkoopt dat we geen voorraad... Wij begrijpen uw reactie. Wij vinden het vervelend dat we het door bestelde product niet direct konden leveren. Helaas gebeurd het af en toe dat een product zo snel verkoopt dat we geen voorraad meer hebben. Uiteraard is dit niet wat we willen, we doen er daarom ook alles aan om onze voorraad af te stemmen op de vraag.
Onze excuses voor de vertraging en het ongemak.

Jurgen Jansen

Snelle levering, prima afhandeling.

ENJ

Bestelling geplaatst, bijzonder goede keuze Engels gereedschap in de lagere prijsklasse.
Bestelling, werd direct bevestigd, Verzenbevestiging, Post tracking.
Daarna status tracking...
Bestelling, werd direct bevestigd, Verzenbevestiging, Post tracking.
Daarna status tracking pakket niet aangetroffen. Blijft zo. Later keurig bericht op antwoordapparaat dat product niet voorradig was. Kadootje daardoor te laat....

Product keuze, prijsstelling en duidelijke website

Geef niet aan dat iets op voorraad is, en zelfs dat het al verzonden is (!), om later te bellen dat het niet op voorraad is en pas later komt. Dat telefoontje op zich was erg netjes, maar het zou... Geef niet aan dat iets op voorraad is, en zelfs dat het al verzonden is (!), om later te bellen dat het niet op voorraad is en pas later komt. Dat telefoontje op zich was erg netjes, maar het zou niet nodig moeten zijn. Ik stond eerder al bij het afhaalpunt omdat het die dag zou worden verzonden!
Iets niet op voorraad hebben is niet erg, maar laat het tevoren weten.

Reactie HandgereedschapDiscounter.nl:

Beste heer Verwoerd,
U heeft helemaal gelijk, tot onze spijt is uw bestelling helaas mis gegaan. Wij vinden het erg vervelend dat dit is gebeurd.
Onze excuses voor het ongemak.

Patrick Schut

Onlangs één artikel gekocht, tot nu toe alles makkelijk en vlot verlopen.

Overzichtelijk en super snelle levering,

Geen.

BC van Beers

Duidelijke website, levering op tijd.

nee, gewoon op alle fronten goed.

Bas Rentmeester

Prima en snelle service! Bestelling snel afgehandeld.

Snelle levering. Goede beschrijving van het product op de website.

Zou ik niet weten.