C.J. Ooms

Zie hieronder.

Zie hieronder.

Inmiddels heb ik uw zending ontvangen. Echter betreft het niet de bestelde set imbussleutels met Engelse maten, maar met continentale maten, d.w.z. in mm's. Het moge duidelijk zijn, dat ik niet... Inmiddels heb ik uw zending ontvangen. Echter betreft het niet de bestelde set imbussleutels met Engelse maten, maar met continentale maten, d.w.z. in mm's. Het moge duidelijk zijn, dat ik niet imbussleutels met hoge verzendkosten bestel, als ik die sleutels in de plaatselijke bouwmarkt kan kopen. Omdat ik sleutels met Engelse maten wil hebben, maakte ik gebruik van uw bedrijf. Graag ontvang ik van u alsnog de set met Engelse maten en verneem ik van u hoe ik de eerste set op uw kosten kan terugsturen.

Reactie HandgereedschapDiscounter.nl:

Beste heer Ooms,
Beste heer Ooms,
Zoals ook telefonisch besproken vinden wij het heel vervelend dat het verkeerde product is verstuurd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Hopelijk heeft u ondertussen de correcte set ontvangen.
Mvg
Handgereedschapdiscounter

krebbers

Snel en overzichtelijk

Loungehuis BV

Een doppendoos besteld, waar helaas één dopje ontbrak. Direct werd er een vervangende set toegezonden. Dit is super service!!

Sterke after sales, waarin het probleem subliem werd opgelost.

neen

Balemans

Meer dan tevreden, snelle en correcte levering

J.H. Roelfs

Snel geleverd, redelijke kwaliteit

car motive

Tot nu toe geen klachten. Goede prijs/kwaliteit verhouding en goede levertijden

neu . . . . .

nog goedkoper

Jw van der horst

neefs

Snelle levering kwaliteit naar de prijs

Prijs

D. Kuiper