Marjelle

Erg goed. Voor ons de eerste keer maar het contact met Metin was erg goed, warm en vakkundig. Erg proactieve en deskundig.

Wim Poeliejoe

Deskundig, klantvriendelijk, meedenkend en een uitstekend inlevingsvermogen.

Somhairle MacCormick

Perfect, the service was very professional

Hans vervoordeldonk

Heel erg tevreden,ze onderzoeken om gerechtigheid te krijgen in wat er is voorgevallen.

Setara

Mijn ervaring met Haarsten Letselschade is best ervaring die ik ooit heb meegemaakt. We zijn erg goed geholpen door Haarsten Letselschade( Metin Celen) echt een top advocaat. Heel vriendelijk en... Mijn ervaring met Haarsten Letselschade is best ervaring die ik ooit heb meegemaakt. We zijn erg goed geholpen door Haarsten Letselschade( Metin Celen) echt een top advocaat. Heel vriendelijk en betrouwbare persoon.

Brian

Fijne en duidelijke communicatie

Piet Rullens

Uitstekend, zeer goed. Tonen begrip voor de situatie, leven zich goed in. Communiceren duidelijk en begrijpbaar en bouwen een gedegen dossier op. Geven ook een correctie planning af van het traject... Uitstekend, zeer goed. Tonen begrip voor de situatie, leven zich goed in. Communiceren duidelijk en begrijpbaar en bouwen een gedegen dossier op. Geven ook een correctie planning af van het traject en doen wat ze toezeggen.

Henk van den Boogaard

Fijn persoonlijk contact

Saskia Plugers, namens Annie Janssen-van Uden

Fijn contact, correct, toegankelijk, korte lijntjes, goed bereikbaar, oprecht en attent!