Mieke Manders

Heel fijn geholpen door Metin Ceelen in het vervelende proces na het ongeluk van onze moeder. Fijne samenwerking met Metin, duidelijk, op tijd berichten en reactie op onze vragen. Zal hem zeker... Heel fijn geholpen door Metin Ceelen in het vervelende proces na het ongeluk van onze moeder. Fijne samenwerking met Metin, duidelijk, op tijd berichten en reactie op onze vragen. Zal hem zeker aanbevelen!

Hele goede ervaring mee. Snelle afwikkeling en duidelijke communicatie

Encarno Gomez

Heel positiefl, persoonlijk en accuraat.

Babak Hashem Jawaheri

Super fijn alles goed duidelijk hoe je zaak er voor staat

Esther

We zijn super tevreden met de manier waarop Haartsen Letselschade (Metin Celen) alles voor ons geregeld heeft. We werden volledig ontzorgd, overal werd aan gedacht (zowel juridisch, als medisch,... We zijn super tevreden met de manier waarop Haartsen Letselschade (Metin Celen) alles voor ons geregeld heeft. We werden volledig ontzorgd, overal werd aan gedacht (zowel juridisch, als medisch, administratief en verkeerstechnisch), we kregen goed advies en onze letselschadezaak is erg netjes afgehandeld!

AJAM de Kleijne

Correcte en respectvolle en persoonlijke behandeling.

Ismail

Fijne ervaring, contact meerdere malen per week. Professioneel en deskundig. Ze weten waar ze mee bezig zijn en geven niet op.

Stefan Even

Volledig zorgeloze ervaring. Erg prettig en persoonlijk

K. Lenting

Ik kan met veel tevredenheid en een prettige ervaring terugkijken.

Loes, 10, Ik ben heel positief over Haartsen Letselschade! Metin heeft mij tijdens het hele proces heel fijn geholpen. Reageerde snel, nam actie waar nodig en de communicatie/terugkoppeling naar mij toe was ook zeer goed. Ook altijd erg betrokken.

Ik ben heel positief over Haartsen Letselschade! Metin heeft mij tijdens het hele proces heel fijn geholpen. Reageerde snel, nam actie waar nodig en de communicatie/terugkoppeling naar mij toe was... Ik ben heel positief over Haartsen Letselschade! Metin heeft mij tijdens het hele proces heel fijn geholpen. Reageerde snel, nam actie waar nodig en de communicatie/terugkoppeling naar mij toe was ook zeer goed. Ook altijd erg betrokken.