Cloë

Ik vond het een fijne ervaring goed geholpen wat kon en heel duidelijk

Robert Dado

Zeer positief, persoonlijk en vakkundig geholpen met het verhalen van de letselschade en zaakschade van de aanrijding van mijn zoon.

van Steensel

In één woord TOP!!!!

Van de Water

Zeer tevreden over Haartsen Letselschade Het persoonlijke contact, betrokkenheid, prettige en snelle communicatie, deskundigheid en de zorgen die uit handen worden genomen zijn heel fijn. Désirée... Zeer tevreden over Haartsen Letselschade Het persoonlijke contact, betrokkenheid, prettige en snelle communicatie, deskundigheid en de zorgen die uit handen worden genomen zijn heel fijn. Désirée weet de juiste wegen te bewandelen. Nogmaals ontzettend bedankt voor alles.

Dorus Schoofs

Heel goed. Désirée had altijd een luisterend oor en ik voelde me begrepen door haar.

Gezien de omstandigheden was het als prettig ervaren, snelle reactie en duidelijke uitleg. Hield me goed op de hoogte over de stand van zaken.

Ruud Sebregts

Heel erg goed. Desiree is een fijn contactpersoon en legt alles heel goed uit. Ik ben heel blij dat ze mij zo goed geholpen heeft bij de zaak. Zonder Desiree was ik er nooit uitgekomen en zeker niet... Heel erg goed. Desiree is een fijn contactpersoon en legt alles heel goed uit. Ik ben heel blij dat ze mij zo goed geholpen heeft bij de zaak. Zonder Desiree was ik er nooit uitgekomen en zeker niet het resultaat waar we op uit zijn gekomen.

Sandra Melo

Was goed ervaring. altijd goed geholpen

Michael bettonviel

Hele prettige samenwerking gehad en alles heel duidelijk uitgelegd gekregen tijdens het gehele proces, dus heel erg blij mee

Peet-Jen

Alleen maar lof, we zijn uitermate tevreden.