Nick Marijnissen

Heel positief. Ik werd goed op de hoogte gehouden en alles werd duidelijk uitgelegd

E.R.

Zeer positief ervaren. Er wordt echt naar je geluisterd

Michiel van Hoof

Desiree is een vriendelijle deskundige vrouw met veel ervaring. Er is echt gekeken naar mijn belang als gedupserde. Goede tussentijdse communicatie bij elke nieuwe ontwikkeling. Kostenloos voor mij,... Desiree is een vriendelijle deskundige vrouw met veel ervaring. Er is echt gekeken naar mijn belang als gedupserde. Goede tussentijdse communicatie bij elke nieuwe ontwikkeling. Kostenloos voor mij, met een prima resultaat. De klant staat hier echt voorop.

Henny Smetsers

Zeer goed.

Patrick Grootswagers

Zeer prettige geïnteresseerde ervaring.

Cloë

Ik vond het een fijne ervaring goed geholpen wat kon en heel duidelijk

Robert Dado

Zeer positief, persoonlijk en vakkundig geholpen met het verhalen van de letselschade en zaakschade van de aanrijding van mijn zoon.

van Steensel

In één woord TOP!!!!

Van de Water

Zeer tevreden over Haartsen Letselschade Het persoonlijke contact, betrokkenheid, prettige en snelle communicatie, deskundigheid en de zorgen die uit handen worden genomen zijn heel fijn. Désirée... Zeer tevreden over Haartsen Letselschade Het persoonlijke contact, betrokkenheid, prettige en snelle communicatie, deskundigheid en de zorgen die uit handen worden genomen zijn heel fijn. Désirée weet de juiste wegen te bewandelen. Nogmaals ontzettend bedankt voor alles.

Dorus Schoofs

Heel goed. Désirée had altijd een luisterend oor en ik voelde me begrepen door haar.