Charidha ori

Bart is vakkundig, professioneel, legt rustig uit, zelf ben ik ook bekend in de vakrichting en hij me steeds behandeld hoe het moet! Verder heeft de behandelmethode direct resultaat en daar kom ik... Bart is vakkundig, professioneel, legt rustig uit, zelf ben ik ook bekend in de vakrichting en hij me steeds behandeld hoe het moet! Verder heeft de behandelmethode direct resultaat en daar kom ik voor! Dus ik ben tevreden!

Hans Schellens

Persoonlijke begeleiding en aandacht zijn perfect.

Prettige persoon, goede uitleg en geeft alternatieven aan

Anne

Ze is een prettige en deskundige fysiotherapeute. Ze schudt de oefeningen bij wijze van spreken 'uit haar mouw'.
Als een oefening voor mij belastend was- bv omdat ik last kreeg van mijn...
Als een oefening voor mij belastend was- bv omdat ik last kreeg van mijn knie- dan heeft ze direct een andere oefening die goed is voor de enkel én voor de knie. Ze is enthousiast over haar vak en legt uit wat een oefening doet. Ondanks de schade aan mijn enkel, merk ik echt vooruitgang door haar behandeling. En ik heb een basisset oefeningen op maat gekregen om mijn enkel sterk te houden. Ik vond het fijn om onder haar deskundige begeleiding mijn enkel te versterken. Een vakvrouw!