Rustig,professioneel, en niet alleen met de behandeling bezig zijn maar ook zeer sociaal. Meedenkend.

Robert Schellekens

Hij weet mij goed te motiveren om verder te komen en een stapje extra te doen. Afwisseling in de verschillende oefeningen. Goede kennis en vaardigheden

Ik heb Joris voor het eerst gehad als behandelaar. Hij is vriendelijk, deskundig en ik voelde me meteen vertrouwd bij hem. Ik kom al jarenlang voor diverse behandelingen naar praktijk van Gerven en... Ik heb Joris voor het eerst gehad als behandelaar. Hij is vriendelijk, deskundig en ik voelde me meteen vertrouwd bij hem. Ik kom al jarenlang voor diverse behandelingen naar praktijk van Gerven en ben daar heel tevreden over. Ik heb diverse behandelaars gehad in die tijd en heb er geen enkele klacht over ! Vandaar een dikke 10. Mevrouw P.J. Vos. Mijn naam en deze reactie mag best genoemd worden !

Alles
Al het personeel is vriendelijk en ze komen zeer betrouwbaar en kundig over.

Vooraf sceptisch over fysiotherapie, nooit hoeven te gebruiken. De deskundigheid, het enthousiasme, duidelijke uitleg van de behandeling en de eerlijkheid over het te behalen resultaat (geen valse... Vooraf sceptisch over fysiotherapie, nooit hoeven te gebruiken. De deskundigheid, het enthousiasme, duidelijke uitleg van de behandeling en de eerlijkheid over het te behalen resultaat (geen valse verwachtingen of onnodig rekken van de behandeling) hebben het aanvankelijke scepticisme volledig weggenomen. Een tevreden klant die nu weer vooruit kan met de vastgestelde beperkingen.

Prima praktijk, netjes, vriendelijk personeel, in overleg samen over de behandeling,

Professionele hulpverlener en professioneel bedrijf.

Zeer deskundige en vriendelijke therapeuten. Er hangt een prettige sfeer in de praktijk. Doordat er een groot aantal therapeuten werkzaam zijn, is er (mijn inziens) voor iedere klacht wel een... Zeer deskundige en vriendelijke therapeuten. Er hangt een prettige sfeer in de praktijk. Doordat er een groot aantal therapeuten werkzaam zijn, is er (mijn inziens) voor iedere klacht wel een deskundige therapeut in huis.