Klantenservice

albert

Geweldig materiaal

H. Pruimer

Goed bedrijf. Nadrukkelijk compliment voor de after-sales service.
Nadat het kunstgras was gelegd, nog tips gekregen & met vragen konden wij bij hun terecht. Complimenten.

M Bulthuis

Snel en goed.
Alleen de bezorger meldde dat het rond vd middag zou worden bezorgd, maar kwam in de ochtend…
Kunt u niks aan doen!😏

Niels D.

Louter positief. Goed voorgelicht (aan huis), en de leggers waren zeer professioneel. De vier afzonderlijke grasmatten zijn echt naadloos aan elkaar verbonden. Petje af!

Reactie Grasexpert:

Goedendag Niels,
Wij zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent over het volledige traject.
Grasexpert wenst je veel plezier van het nieuwe kunstgras!

jaen pierre

Op tijd geleverd

Product is goed mooie kwaliteit. Helaas minder te spreken over de levering. Dag voor de levering gebeld dat het gras tussen 10:30 uur en 11:00 uur zou komen echter stonden ze om 7:45 uur aan de... Product is goed mooie kwaliteit. Helaas minder te spreken over de levering. Dag voor de levering gebeld dat het gras tussen 10:30 uur en 11:00 uur zou komen echter stonden ze om 7:45 uur aan de deur. Niet prettig als je daar niet op heb gerekend.

Patrick Knijnenburg

Nadat ik de bestelling plaatste kreeg ik in eerste instantie geen orderbevestiging. Hierna had ik contact opgenomen met de klantenservice die mij de volgende dag meteen een orderbevestiging appten... Nadat ik de bestelling plaatste kreeg ik in eerste instantie geen orderbevestiging. Hierna had ik contact opgenomen met de klantenservice die mij de volgende dag meteen een orderbevestiging appten en een leverdatum.

Marja

Goede kwaliteit, snel geleverd