Erwin

Goede, mooie wijnen voor goed prijs; origineel; supersnelle levering

Rob Rossel

Een hippe en makkelijke manier om in aanraking te komen met andere wijnen dan je normaal zal kiezen. En ene wijn is niet je smaak en de andere overtreft je smaak. De website bied een gemakkelijke... Een hippe en makkelijke manier om in aanraking te komen met andere wijnen dan je normaal zal kiezen. En ene wijn is niet je smaak en de andere overtreft je smaak. De website bied een gemakkelijke manier om wijn uit te kiezen, en de snelle levering is top!

Erik Akkerman

Een winkel vol lekkers???

Bert Alblas

Top top wat ze zeggen gebeurd. Goede wijnen en goede bezorging. En in winkel ook goed geholpen. Dus koop direct bij Grapedistrict.?

Kevin

Fijne shop met heerlijke nieuwe wijntjes om te ontdekken

Geert

Goed (boven gemiddeld)

Evert Wind

De meeste wijnen smaken zoals de filosofie van Grapedostrict voorstaat: “(zeer) goede en verassende smaken van bio- of duurzaam producerende kleine wijnproducenten.

Yornik Onstenk

Erg fijn! Mooie, unieke wijnen die je amper ergens tegenkomt. Ben ook een tijdje lid geweest van de TasteClub, maar omdat ik de indruk had dat het niet op smaak en maat werd uitgezocht terwijl dat... Erg fijn! Mooie, unieke wijnen die je amper ergens tegenkomt. Ben ook een tijdje lid geweest van de TasteClub, maar omdat ik de indruk had dat het niet op smaak en maat werd uitgezocht terwijl dat wel werd aangegeven heb ik me weer afgemeld.

Evy Maas

Prettige winkel voorzien van heerlijke wijnen