Daniela B.

Wijnen altijd bijzonder en lekker. Goed beschreven op het website.

nicolai

Uitzonderlijk

Marieke

Altijd behulpzame medewerkers met goede en doordachte tips! Groot assortiment aan Europese lokale wijnen wat ik heel fijn vind, en lekker!

Onno Muller

Een eerlijke en duidelijke uitleg over de wijnen. Aanbod is niet standaard en heeft hele leuke verassingen. Goed om te zien dat er sterk naar de wijnboer wordt gekeken. Webshop is simpel en... Een eerlijke en duidelijke uitleg over de wijnen. Aanbod is niet standaard en heeft hele leuke verassingen. Goed om te zien dat er sterk naar de wijnboer wordt gekeken. Webshop is simpel en leveringen zijn snel.

Lothar van Riel

Erg goed - goede wijnen voor goede prijzen en vooral erg goede hulp in de winkel. Daarnaast is het online bestelproces gemakkelijk en helder.

Linda

Voor mij is Grapedistrict de beste plek om wijn te kopen! Ze bieden wijnen van goede kwaliteit op een toegankelijke en aantrekkelijke manier. Ook vind ik het heel fijn dat er bij elke wijn vermeld... Voor mij is Grapedistrict de beste plek om wijn te kopen! Ze bieden wijnen van goede kwaliteit op een toegankelijke en aantrekkelijke manier. Ook vind ik het heel fijn dat er bij elke wijn vermeld staat of hij vegan is en dat er een groot aanbod van vegan en/of biologische wijnen in het assortiment zit.

Silvina Riva de la Fuente

Erg goed

Gerry schabon

Zeer snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhoudingen . Wijnen met een verhaal , en leuke etiketten.