Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Isabelle

Geweldige service: keuken geleverd en geplaatst precies volgens afspraak (het tegenovergestelde van de horror-verhalen die je vaak hoort over de aanschaf van een nieuwe keuken).
En bij vragen...
En bij vragen werd er direct respons gegeven en eventuele actie ondernomen; dank je wel daarvoor Rob!
Ik ben superblij dat Grando Mijdrecht dit jaar nog met de badkamer-afdeling gaat starten aangezien dat ons volgende project van aanpak is.

H. Bevelander / M.B. Godthelp

Goede en prettige informatievoorziening en dienstverlening.
Alles goed en volgens afspraak afgerond.

Mur

Klein akkefietje werd direct opgelost. Alleen maar lof niets op aan te merken, uiteindelijke resultaat een mooie opgestelde keuken waar heel veel geduld en aandacht aan is besteed.
Klein akkefietje werd direct opgelost.
Prima service

Boudewijn Heineman

Service met een hoofdletter S!

Service met een hoofdletter S!

Ruim 7 jaar geleden hebben wij bij Grando Mijdrecht, Rob Cohen, onze keuken gekocht. De oplevering en installatie gingen prima. Enig probleem wat er was lag aan de fabrikant van de (Bauknecht) koelkast. Ook daar was de bemiddeling van Rob uitstekend. Nu, na ruim 7 jaar gebruik, was een van de vuilnisemmers gesneuveld. Rechtstreeks bij de fabrikant in Duitsland bestellen bleek niet mogelijk.
Rob gevraagd na te gaan of hij het zou kunnen regelen. Binnen 1 uur (!) reactie dat hij de vraag had uitgezet, en binnen 1 week reactie van Rob dat de vuilnisemmer binnenkort zal worden afgeleverd!
Kijk, dat is nu Service met een hoofdletter S. Daar worden klanten blij van.

Mochten wij weer een keuken nodig hebben, dan weten wij wel waar we naar toe gaan.

Bob Diepeveen

Hallo Rob Cohen (Grando Mijdrecht),

Hallo Rob Cohen (Grando Mijdrecht),

Gisteren is onze nieuwe keuken geplaatst, en ik moet je melden naar volle tevredenheid. De ploeg bestaande uit Serge en zijn maatje (Vinkeveen's Bouwbedrijf) hebben uitstekend werk gedaan, ze werken netjes en voortvarend, een ploeg om meer dan aan te raden!

Je hebt tevreden klanten, en zeer tevreden klanten welnu tot de laatste categorie beschouwen wij onszelf van de verkoop (zonder enige vorm van druk), de logistieke levering, tot en met de plaatsing was een groot succes.

We willen je hartelijk danken voor de meer dan uitstekende samenwerking!

Bob & Ria Diepeveen Herenweg 276 / B030 3645 DX VINKEVEEN,

Sam

Rob heeft ons ontzettend goed geholpen en mee gedacht tijdens het proces. Ook nooit enige druk om een beslissing te nemen. Ook de monteur was zeer vriendelijk en heeft perfect werk geleverd. Rob en... Rob heeft ons ontzettend goed geholpen en mee gedacht tijdens het proces. Ook nooit enige druk om een beslissing te nemen. Ook de monteur was zeer vriendelijk en heeft perfect werk geleverd. Rob en Jos bedankt!

P. van Gelder

In tegenstelling tot een eerdere ervaring bij het kopen van een badkamer, zijn we over Grando Mijdrecht heel tevreden!

Chantal Schalkx-Doornenbal

We wilden graag een keuken met meer werkruimte. De verkoper heeft goed meegedacht en verschillende mogelijkheden aangedragen. Hij kwam met goede ideeën. Er werd tijd voor ons genomen, wat erg... We wilden graag een keuken met meer werkruimte. De verkoper heeft goed meegedacht en verschillende mogelijkheden aangedragen. Hij kwam met goede ideeën. Er werd tijd voor ons genomen, wat erg prettig was, want een keuken koop je liever niet overhaast. We kregen goede uitleg over praktische zaken zoals kast of lade, oven of combi en waar we op moesten letten bij de keuze welke afzuigkap en welk werkblad. Er werd rekening gehouden met onze wensen en budget. Mooi om verschillende ontwerpen te kunnen ontvangen.
Inmiddels zit de keuken er een maand in en we hebben er veel plezier van! We staan nu vaker met meerdere mensen uit het gezin tegelijk in de keuken zonder elkaar in de weg te staan. En de keukenmachine (die voorheen in de kast stond) wordt nu gebruikt omdat er ruimte voor is om hem op het aanrecht te laten staan.
Hier kunnen we jaren mee vooruit!

Sharon van de Burgt-Slachter

We zijn ontzettend blij met onze nieuwe keuken. Dankzij deskundige begeleiding helemaal zoals volgens ons plaatje. Geen gedoe, alles volgens afspraak. Bedankt Rob van Grando keukens Mijdrecht We zijn ontzettend blij met onze nieuwe keuken. Dankzij deskundige begeleiding helemaal zoals volgens ons plaatje. Geen gedoe, alles volgens afspraak. Bedankt Rob van Grando keukens Mijdrecht

Bedankt

Portanger

Voor onze nieuwe keuken zijn wij naar Grando vestiging Mijdrecht gegaan. Daar zijn we ontzettend goed geholpen en hebben zo onze optimale en praktische keuken kunnen ontwerpen. Door middel van een... Voor onze nieuwe keuken zijn wij naar Grando vestiging Mijdrecht gegaan. Daar zijn we ontzettend goed geholpen en hebben zo onze optimale en praktische keuken kunnen ontwerpen. Door middel van een 3D ontwerp en zeer behulpzame input van Bart kregen wij direct een beeld bij wat we wilden en konden we spelen met de plaatsing van apparatuur etc. Inmiddels is de keuken geplaatst en met veel plezier in gebruik :)