Offerte
7.6/10
Ontwerp

Guido Rijsemus

Goede en persoonlijke service

De offertes zijn nog vrij onduidelijk (lees formeel) en lang van stof, gelukkig had Rutger alle tijd genomen om het duidelijk uit te leggen.

Gerda van der Spek

Een aanrader , goed advies en ondersteuning.

x

S. van Zijp

Goed geholpen door Loes in de showroom die ruimschoots de tijd nam om al onze wensen in kaart te brengen. De badkamerspullen zijn tijdig afgeleverd en vakkundig gemonteerd door Perry en zijn mannen... Goed geholpen door Loes in de showroom die ruimschoots de tijd nam om al onze wensen in kaart te brengen. De badkamerspullen zijn tijdig afgeleverd en vakkundig gemonteerd door Perry en zijn mannen van Driessche Bouw. Hij kwam ook met goede adviezen hoe het een en ander te monteren.

Leenen

Prettig bedrijf met adviseurs, die de tijd nemen om naar de wensen te luisteren, meedenken, voorstellen doen en wijzigingen in goed overleg verwerken. Levering conform afspraak, deskundige monteur... Prettig bedrijf met adviseurs, die de tijd nemen om naar de wensen te luisteren, meedenken, voorstellen doen en wijzigingen in goed overleg verwerken. Levering conform afspraak, deskundige monteur en goede informatie inzake after sale. Een bedrijf om aan te bevelen.

Familie de Haas

In april 2017 is de keuken naar volle tevredenheid geplaatst. Echter het aanrechtblad vertoonde al na 1 jaar tekenen van slijtage. Na 3x klagen in 3 jaar tijd, kwam er steeds iemand van het bedrijf... In april 2017 is de keuken naar volle tevredenheid geplaatst. Echter het aanrechtblad vertoonde al na 1 jaar tekenen van slijtage. Na 3x klagen in 3 jaar tijd, kwam er steeds iemand van het bedrijf kijken, wat het blad geleverd had. Hun conclusie was, dat het door het schuiven van voorwerpen op het aanrechtblad kwam. Echter het blad was aan ons verkocht als “hufterproof”. Het zou zeker tegen een stootje kunnen. De directie van Grando Hazerswoude heeft uiteindelijk goede actie indernkmen en heeft ons een nieuw blad aangeboden. We kozen nu voor een composiet blad, waar we een schappelijke meerprijs voor betaalden. Het vervangen was kosteloos en verliep soepeltjes en zonder schade. Wij zijn heel blij nu met het resultaat.

Bij klacht over iets van de keuken, wat door een ander bedrijf is geleverd...beter ook laten beoordelen door Grando. Dat is neutraler, dan dat het bedrijf oordeelt over zijn eigen geleverde spullen.

Fred Somsen

Fred Somsen is goed geholpen met de aanbieding door Hr. Biegnole van Grando Hazerswoude Dorp. Het montage bedrijf P.B heeft prima werk geleverd

De tegels die in de offerte staan moesten niet vervangen worden. De arm beugel naast de zitstoel in de douche is te lang en er moet een kortere geleverd en gemonteerd worden.

Dhr Buchner

Wij hoorden van een schoondochter dat haar ouders daar goed
Wij hoorden van een schoondochter dat haar ouders daar goed
geslaagd waren .Zo kwamen we in Hazerswoude .We werden geholpen door Johan . We zijn een aantal keren terug geweest en hebben een keuken gekocht .Johan was vriendelijk en geduldig .We hadden er allebei (mijn man ) een goed gevoel over .

We hadden ook vloertegels gekocht .Dat liep mis. Er was juist besteld .Alleen bleek dat bij de tegel leverancier dat er onder het bestelnummer 3 kleuren bestonden .En wij kregen de verkeerde kleur... We hadden ook vloertegels gekocht .Dat liep mis. Er was juist besteld .Alleen bleek dat bij de tegel leverancier dat er onder het bestelnummer 3 kleuren bestonden .En wij kregen de verkeerde kleur .De goeie kleur zou een tijd duren en de aannemer had een strakke planning .Na overleg moesten we op tegels uit die voorradig waren .Het lag niet aan Johan ! Maar het was was wel vervelend .

Bas

Badkamer offerte aangevraagd bij Grando, professioneel en vriendelijk geholpen!

geen.

Karin

Zeer tevreden over de advisering en begeleiding vanuit grando hazerswoude dorp

Lotte van der Meer

Slechte ervaring met Grando! Wij als jong stel voelen ons zeker niet serieus genomen. Na het geheel betalen van de factuur (doen we nooit meer!) slechte service. Bij plaatsing van de keuken... Slechte ervaring met Grando! Wij als jong stel voelen ons zeker niet serieus genomen. Na het geheel betalen van de factuur (doen we nooit meer!) slechte service. Bij plaatsing van de keuken slordigheden in afwerking en schade aan deuren, dit kan natuurlijk gebeuren. Helaas hierna steeds zelf contact moeten opnemen over wanneer dit hersteld zou worden, in plaats van dat Grando ons hiervan op de hoogte hield. Na de 3e keer bellen en nog steeds geen antwoorden kreeg ik nog de opmerking: "je moet eens een keer geduld hebben". Nu na ruim 2 maanden eindelijk een monteur die de schade/afwerking gaat herstellen, blijkt deze niet de juiste materialen bij zich te hebben! Wanneer onze keuken helemaal af is, is voor mij een raadsel. Gelukkig is het een erg mooie keuken, is er toch nog iets positiefs aan ;-)

Klanten op de hoogte houden en informeren wanneer er fouten worden gemaakt en altijd vriendelijk blijven.. ook wanneer je geduld op is.