Offerte
4.4/10
Ontwerp
9.8/10

Gerritsen

Prima geholpen door Kevin, ook in het na-traject. Ben zeer tevreden en kan iedereen Grando aanraden

Geen verbeterpunten

Koen van Bijnen

Service is prima, montage echter zeer teleurstellend. Een jaar afvoer problemen gehad, achteraf blijkt de leiding niet af maar op te lopen.
Tevens is de lucht afvoer verkeerd geplaatst...
Tevens is de lucht afvoer verkeerd geplaatst waardoor er geen ruimte is voor een motorische afvoer.
Zeer ontevreden over de montage.

Kies een ander motage bedrijf! Voor zoveel geld is dit de moeite niet waard

Adam en Sandra

Op zoek naar een keuken voor ons nieuwe huis kwamen we bij Ankie terecht. Beter hadden we het niet kunnen treffen. Met veel enthousiasme en inlevingsvermogen in onze wens, maar vooral ook kennis van... Op zoek naar een keuken voor ons nieuwe huis kwamen we bij Ankie terecht. Beter hadden we het niet kunnen treffen. Met veel enthousiasme en inlevingsvermogen in onze wens, maar vooral ook kennis van zaken en creativiteit heeft Ankie ons de keuken geadviseerd waarvan we droomden. Ook de levering en montage is zeer netjes en volgens duidelijke afspraken gegaan. Wij zijn zeer tevreden! Ankie bedankt!

Wendy van Velzen

Je koopt er 2 badkamers met alle inrichting, 3 toiletten met toebehoren, een keuken met alle apparatuur en inrichting. (Sander Veenendaal)

1 van de badkamerspiegels met verwarming en...

1 van de badkamerspiegels met verwarming en verlichting bladdert binnen het jaar af. Mw. Eileen Quaak maakt melding bij hun leverancier hiervan, dat haar inziens de spiegel moet worden vervangen (heb ik zwart op wit) Na ruim een maand wachten, omdat de leverancier niet reageert, komt het volgende antwoord na beoordeling vanaf foto:

Randaantasting op spiegels, zoals ook te zien is op de gestuurde foto, komt met zeer grote waarschijnlijkheid door het contact met agressieve middelen zoals zuurhoudende reinigingsmiddelen of zuurhoudende bevestigings- materialen.
Wij kunnen deze klacht dan ook helaas niet accepteren.

Wat betreft de zuurhoudende bevestigingsmaterialen: alles is door Grando ook geïnstalleerd en bevestigd. Daar wordt verder niet door Grando op ingegaan. De schuld ligt natuurlijk bij de klant.
De spiegel wordt uiteraard niet met zuurhoudend reinigingsmiddel gereinigd.
We hebben nog een zelfde spiegel in de andere badkamer hangen, wordt op dezelfde manier gereinigd, vertoont deze klachten niet.

Voor ons is Grando de leverancier. Er is ondeugdelijk materiaal geleverd met garantie.
Helaas, Grando gaat mee met de beoordeling van de leverancier vanaf FOTO!
De spiegel kan niet kosteloos vervangen worden.
Schande, schande, schande!!!

GARANTIE leveren!!!

Raymond Muilwijk

In september 2015 heb ik zowel een keuken als badkamer gekocht bij Grando Breda. In ons verbouw huis moesten we alles aanpakken en wilden we daardoor compleet ontzorgd worden voor de keuken en... In september 2015 heb ik zowel een keuken als badkamer gekocht bij Grando Breda. In ons verbouw huis moesten we alles aanpakken en wilden we daardoor compleet ontzorgd worden voor de keuken en badkamer. De service die Grando hier bij beloofd een vast aanspreekpunt van begin tot eind sprak ons hierbij erg aan.

Maar wat een spijt hebben we van deze keuze. Het begon al een maand na onze aankoop met telefoontjes van drie verschillende mensen vanuit Grando dat er aanvullende kosten gerekend zouden worden. En de badkamer niet opgeleverd kon worden zoals verkocht. Dit tegen de eigen voorwaarden van Grando in. En wanneer je eenmaal bijvoorbeeld gaat narekenen of de capaciteit van de radiator voldoende is blijkt hier door de adviseur totaal niet over nagedacht te zijn. Ze pretenderen een specialist te zijn maar je moet alles zelf goed nakijken!

Vanaf februari is de monteur in het huis aan de slag en is het een opeenstapeling van problemen gebleken. Bij dit alles staat Grando je niet bij en sta je er helemaal alleen voor.

Familie Jespers

Wij zijn uitermate tevreden over Grando en de onderaannemers.

Eefje Wassenaar

Prima service en mooie materialen

Grando vertrouwt en betrouwbaar in een open klantrelatie

De kast voldoet prima

Na overleg met meerdere leveranciers en actieve deelname van onszelf aan het ontwerp hebben wij de keuken die wij willen, met uitstekende service van Grando.