Raymond Muilwijk

In september 2015 heb ik zowel een keuken als badkamer gekocht bij Grando Breda. In ons verbouw huis moesten we alles aanpakken en wilden we daardoor compleet ontzorgd worden voor de keuken en badkamer. De service die Grando hier bij beloofd een vast aanspreekpunt van begin tot eind sprak ons hierbij erg aan.

Maar wat een spijt hebben we van deze keuze. Het begon al een maand na onze aankoop met telefoontjes van drie verschillende mensen vanuit Grando dat er aanvullende kosten gerekend zouden worden. En de badkamer niet opgeleverd kon worden zoals verkocht. Dit tegen de eigen voorwaarden van Grando in. En wanneer je eenmaal bijvoorbeeld gaat narekenen of de capaciteit van de radiator voldoende is blijkt hier door de adviseur totaal niet over nagedacht te zijn. Ze pretenderen een specialist te zijn maar je moet alles zelf goed nakijken!

Vanaf februari is de monteur in het huis aan de slag en is het een opeenstapeling van problemen gebleken. Bij dit alles staat Grando je niet bij en sta je er helemaal alleen voor.

Score voor Grando.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: Badkamer + Keuken