Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Wendy van Velzen

Je koopt er 2 badkamers met alle inrichting, 3 toiletten met toebehoren, een keuken met alle apparatuur en inrichting. (Sander Veenendaal)

1 van de badkamerspiegels met verwarming en verlichting bladdert binnen het jaar af. Mw. Eileen Quaak maakt melding bij hun leverancier hiervan, dat haar inziens de spiegel moet worden vervangen (heb ik zwart op wit) Na ruim een maand wachten, omdat de leverancier niet reageert, komt het volgende antwoord na beoordeling vanaf foto:

Randaantasting op spiegels, zoals ook te zien is op de gestuurde foto, komt met zeer grote waarschijnlijkheid door het contact met agressieve middelen zoals zuurhoudende reinigingsmiddelen of zuurhoudende bevestigings- materialen.
Wij kunnen deze klacht dan ook helaas niet accepteren.

Wat betreft de zuurhoudende bevestigingsmaterialen: alles is door Grando ook geïnstalleerd en bevestigd. Daar wordt verder niet door Grando op ingegaan. De schuld ligt natuurlijk bij de klant.
De spiegel wordt uiteraard niet met zuurhoudend reinigingsmiddel gereinigd.
We hebben nog een zelfde spiegel in de andere badkamer hangen, wordt op dezelfde manier gereinigd, vertoont deze klachten niet.

Voor ons is Grando de leverancier. Er is ondeugdelijk materiaal geleverd met garantie.
Helaas, Grando gaat mee met de beoordeling van de leverancier vanaf FOTO!
De spiegel kan niet kosteloos vervangen worden.
Schande, schande, schande!!!

GARANTIE leveren!!!

Score voor Grando.nl: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: 2 badkamers, keuken, 3 toiletten met alle toebehor...