Virginia Geradts

Top, snel en vriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Bestellen gaat makkelijk en snel digitaal. Bezorger is een vriendelijk en service is snel.

Albert Van mierlo

Goede service en communicatie

Wendy Mulder

Goede en gemakkelijke service

Beschrijf hier uw ervaring

Goed geregeld en fijne communicatie

Wiebe Werkman

We krijgen altijd op de afgesproken tijd (en plaats op onze oprit) de container aangeleverd. Vlotte levering, concurrerende prijzen zijn sowieso twee pluspunten.

Beschrijf hier uw ervaring

Men doet hun uiterste best om de container altijd op de afgesproken tijd en plek te leveren, mocht dat eens niet lukken (omdat ikzelf laat was met aanvragen), wordt er netjes telefonisch contact... Men doet hun uiterste best om de container altijd op de afgesproken tijd en plek te leveren, mocht dat eens niet lukken (omdat ikzelf laat was met aanvragen), wordt er netjes telefonisch contact opgenomen. Wij kunnen alleen maar zeggen dat wij zeer tevreden zijn, ook over de chauffeurs die de containers brengen en halen.

Hans de Roo

Vlot, direct, prettig

Beschrijf hier uw ervaring

het was makkelijk de container bestellen. de bijgeleverde instructies over contact opnemen, en plaatsing zijn stipt opgevolgd. en container is ook direct weer opgehaald nadat deze gevuld was.

Saskia de Bruijn

Prima bezorging...snel en kundig geplaatst

Snel en voordelig

Will Schmitz

Prima en accuraat

Beschrijf hier uw ervaring

Uitstekende ervaring, ook de eventuele plooitjes werden keurig glad gestreken. Bedrijf denkt met de klant mee en is erg service gericht.

Ferenc Obèr

Beschrijf hier uw ervaring

Snel, duidelijk en gewoon goed.

Ton

Prima ervaring. Commentaar in opdracht wordt netjes opgevolgd.

Beschrijf hier uw ervaring

Even bellen om af te stemmen waar container geplaatst moet worden maak het allemaal makkelijk. Prina geregeld.

A Dekkers

Perfect