Product informatie

Marco Ruijgers

Duidelijke site

Bedankt voor je review Marco,
Fijn dat je tevreden bent over ons en de webshop.
Hopelijk zien we je snel weer terug!
-Go-Britain team

Mark Wijsman

Snelle levering en goede prijs.

Snelle verzending was top, ondanks dat er stond 2-3 werkdagen was hij er de volgende dag.

Reactie Go-Britain.nl:

Bedankt voor je review Mark.
Wat fijn dat je tevreden bent met onze snelle levering : )

willeke schuurink

alles

Bedankt voor je review Willeke,
Fijn dat je tevreden bent over ons!
Wij zien je graag terug.

Ramito Van leeuwaarde

Goede service en levering

Wat je besteld is wat je krijgt

Beste Ramito,
Bedankt voor je positieve review.
Fijn dat je tevreden bent over de service en onze levering.
Hopelijk zien we je snel weer!

Roy

Ik bestel mijn schoenen al jaren bij Go-Britain, al toen ze nog een winkel in Eindhoven hadden. Altijd heel tevreden over ze geweest. Deze keer wat strubbelingen gehad met een retourzending maar die... Ik bestel mijn schoenen al jaren bij Go-Britain, al toen ze nog een winkel in Eindhoven hadden. Altijd heel tevreden over ze geweest. Deze keer wat strubbelingen gehad met een retourzending maar die zijn na contact op te hebben genomen met de eigenaar van Go-Britain opgelost.

Leuke artikelen en mooie aanbiedingen.

Hi Roy,
Hi Roy,
Bedankt voor je reactie. Uiteindelijk is het allemaal goed opgelost, maar je mag best weten we baalden ook ontzettend dat je überhaupt de strubbelingen hebt meegemaakt. We zijn blij met je als customer en verwelkomen je met alle plezier in onze store in Tilburg en op onze webshop! Groetjes, Go-Britain Team

Roxy

Goed producten ontvangen toen 1 product terug gestuurd nooit meer wat van ze gehoord geen geld terug of mailtje :(

Goed product

John Sen

Prima, helaas failliet

Beste John,
Bedankt voor je review. Wij hebben een doorstart kunnen maken en zien je hopelijk snel terug!

Norti

Go Britian Tilburg

Vandaag in de winkel geweest in Tilburg. Vriendelijke personeel, goed geholpen. Geweldig sale!!! Nieuwe start, good luck everyone.

Beste Norti,
Bedankt voor je positieve review. Hopelijk mogen wij je snel weer ontvangen in onze winkel!
Groetjes, Go-Britain

Altijd 100% tevreden alleen nu bijna 4 weken moeten wachten op mijn spullen zonder enig overleg. Dat was jammer dat dat niet even doorgegeven is.

Veel keus

Matig