Product informatie

Ralf de Jong

Beetje vreemd!

Ik had 2 shirts besteld, na een dag kreeg ik een deel van het aankoopbedrag teruggestort zonder enige reden.

Blijkt dat er 1 Tshirt niet kon worden verzonden.

Vriendelijk personeel, goed merken pakket.

Reactie Go-Britain.nl:

Bedankt voor je review Ralf.
Wij zullen hier aan werken!

Ronald Van der Horst

Goeie snelle service

Snel

Reactie Go-Britain.nl:

Beste Ronald wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze snelle service : )
Groetjes, Go-Britain Team

Paul Stevens

Slechte ervaring tot op heden, wacht op mijn geld terug

Levering

Reactie Go-Britain.nl:

Hi Paul, we hebben je meerdere malen gemaild maar helaas geen reactie van je vernomen. Het retourbedrag heb je inmiddels al een tijd ontvangen en nogmaals onze excuses hoe het is gelopen. Zoals we... Hi Paul, we hebben je meerdere malen gemaild maar helaas geen reactie van je vernomen. Het retourbedrag heb je inmiddels al een tijd ontvangen en nogmaals onze excuses hoe het is gelopen. Zoals we je hebben laten weten in de mail konden we vanwege de doorstart een aantal gegevens niet verwijderen/wijzigen op het internet. Zo ook het klantenservice mailadres en het telefoonnummer. Ondertussen zijn deze gegevens gewijzigd. We hopen je in de nabije toekomst weer te verwelkomen en we vinden het ontzettend jammer dat je dit hebt moeten ervaren. Groetjes, Go-Britain team

Arjen Zwaal

Mooie kleding, goede service

Bedankt voor je review Arjen,
Wat fijn dat je tevreden bent over onze kleding en service!
Hopelijk zien we je snel weer.
-Go-Britain team

Linate

Lekker relaxed en een fijne winkel ervaring. Goed personeel en leuke collectie

- service
- vriendelijk (niets is gepushed)
- kwaliteit
- merken in de zaak

Reactie Go-Britain.nl:

Bedankt voor je positieve review Linate,
Wat fijn dat je zo tevreden bent over ons! Wij hopen jou ook snel terug te zien in de winkel.
Liefs, team Go-Britain

Naomi

Uitstekend!

Reactie Go-Britain.nl:

Bedankt voor je review Naomi.
Wat fijn dat je tevreden bent met de snelle levering!

Anoniempje123

Perfect zoals het altijd is.

Alles maar vooral het personeel in tilburg

Bedankt voor je review,
Wat fijn dat je zo tevreden bent over ons! Wij hopen je snel weer terug te zien online en snel weer in de winkel!
-Go-Britain team

Marcel Soors

Hallo, ik ben niet voor de volle 100 procent tevreden met de levering van order/GB10033471 aangezien deze maar voor de helft is geleverd zonder enige vorm van communicatie. Ik heb de jas en muts... Hallo, ik ben niet voor de volle 100 procent tevreden met de levering van order/GB10033471 aangezien deze maar voor de helft is geleverd zonder enige vorm van communicatie. Ik heb de jas en muts van Dickies niet gehad.
Maar ook is er niet even contact opgenomen ,om misschien een alternatief te bieden.
Alleen de mail dat het geannuleerd is

Een snelle levering alleen jammer dat de site niet up-to-date is zodat de helft van de levering niet geleverd was

Hi Marcel,
Hi Marcel,
We begrijpen je feedback helemaal! Je mag weten, tijdens de doorstart liepen wij ontzettend achter met de klantenservice en klopten helaas de gegevens ook niet van de klantenservice op google en op o.a. deze website. We konden deze gegevens ook niet aanpassen. Een reactie plaatsen onder je feedback bijvoorbeeld was ook niet mogelijk. Sinds een week is eindelijk alles up to date en beloven we je in de toekomst beter en tijdig van dienst te kunnen zijn zoals je van Go-Britain gewend bent!
We hopen je dan ook weer snel te verwelkomen in onze store in Tilburg of op onze website!
Groetjes, Go-Britain Team

Tanice Slotegraaf

Veel leuke producten voor goede prijzen! Schoenen besteld maar veelste laat geleverd. Geen track en trace code erbij gekregen tewijl ze dat wel zeiden. 3 keer gebeld om te vragen waar mijn schoenen... Veel leuke producten voor goede prijzen! Schoenen besteld maar veelste laat geleverd. Geen track en trace code erbij gekregen tewijl ze dat wel zeiden. 3 keer gebeld om te vragen waar mijn schoenen bleven en alle keren werd er niet opgenomen. 2 mails gestuurd, werd niet op gereageerd. Klantenservice is niet prettig dus. Uiteindelijk wel mijn schoenen binnen, is goede kwaliteit voor een prima prijs.

Leuke producten voor goede prijzen

Reactie Go-Britain.nl:

Hi Tanice, bedankt voor je reactie. We balen ontzettend dat onze klantenservice niet beschikbaar was maar dit heeft simpelweg te maken gehad met de doorstart van Go-Britain waar we helaas geen... Hi Tanice, bedankt voor je reactie. We balen ontzettend dat onze klantenservice niet beschikbaar was maar dit heeft simpelweg te maken gehad met de doorstart van Go-Britain waar we helaas geen invloed op hadden. Gelukkig is het goed gekomen en we verwelkomen je graag weer op onze webshop of in onze store! Groetjes. Go-Britain Team

Nicole Bekkers

Top winkel

Winkel is top! Supervriendelijk personeel. Goed advies en leuke merken. Snelle levering en netjes ingepakt.

Reactie Go-Britain.nl:

Bedankt voor je review Nicole.
We zijn blij met deze complimenten, de volgende keer zullen wij nog meer ons best doen : )