Liesbeth

Artikelen goed en snel geleverd.
1 artikel was defect , contact hierover gehad en volgende dag werd nieuwe artikel al weer geleverd

Heb geen bedrijf

Goed maar is en blijft prijzig das jammer maar super zooi😎

Mari81

Zo als verwacht!

Cramer

Leuke producten voor feestje, verzendpakket top verpakt (breekbaar) , snelle levering

Lia Brokx

Heel fijn. Ik was een artikel vergeten. Hierdoor telefonisch contact opgenomen en men kon het gelukkig nog bijvoegen. Dag erna had ik de volledige bestelling binnen. Echt top!

X

Snelle levering en goede service!
Snelle levering en goede service!
Helaas lichtte het product dat ik had besteld niet op. Na contact met Glow Specialist bleek dat ik een van de producten had ontvangen van een batch dat helaas niet goed geproduceerd bleek te zijn. Ik ben netjes en snel geholpen hierbij, ik heb mijn geld teruggekregen en hoefde de verzend- en retourkosten niet te betalen. Dus een fijne afhandeling en top klantenservice.

Mau

Bestelling was snel geleverd⁹

Reactie Glow Specialist:

Bedankt voor de positieve review.

Bosch

Eerste keer

Reactie Glow Specialist:

Bedankt voor uw review, ik zie dat DHL er 2 dagen over heeft gedaan.
Bedankt voor uw review, ik zie dat DHL er 2 dagen over heeft gedaan.
Dat had natuurlijk in 1 dag gekund maar omdat het een lange breekbare doos was gaat dat in een langzamer proces om breuk te voorkomen.

Vincent

Zeer goed. Er was 1 lampje stuk gegaan bij het transport. Kan gebeuren natuurlijk. Heb de volgende dag meteen een nieuw lampje ontvangen. Keurig verpakt!