Ton Vermaesen

Voor de 2e keer iets besteld, alles gaat zonder problemen en snel

Anouk

Super! Telefonisch goed bereikbaar. Vragen zijn ruimschoots beantwoord en bestelling heel snel geleverd. Kreeg na de online bestelling veel mailtjes op zich duidelijk. Maar dat zou misschien iets... Super! Telefonisch goed bereikbaar. Vragen zijn ruimschoots beantwoord en bestelling heel snel geleverd. Kreeg na de online bestelling veel mailtjes op zich duidelijk. Maar dat zou misschien iets minder mogen. Dat is ook mijn enige punt van kritiek. Maar verder 👍👍👍

Gevitec Service bv - Anita Van Bosch

Uitstekende correcte service.

M den Uijl

Prima service

Claeskens

Snelle levering, maar bijgeleverde stekker past niet in Belgisch stopcontact met aardingspin omdat hij te breed is. Gebruik nu de I-Phone USB stekker om op te laden.

Reactie Glow Specialist:

Bedankt voor uw review, dat is vreemd we zouden verwachten dat het normaal zou passen.
we hebben het bekeken en inderdaad in BE past de stekker niet in geaarde stopcontacten door de pin. Ongeaard past uiteraard wel, we gaan het vermelden in de beschrijving.