Reactie snelheid

eigen inbreng

niet

Edwin

Correct en meedenkend

Denken mee, en controleren zonder dat je er om vraagt. Dat is heel fijn!

Weet ik niet

IL

Prachtige kaarten! Absolute kwaliteit! Helaas was er een productiefout waardoor de bestelling vertraagd was. Dat kan gebeuren maar ik zou dan wel graag (pro-actief) op de hoogte worden gesteld van... Prachtige kaarten! Absolute kwaliteit! Helaas was er een productiefout waardoor de bestelling vertraagd was. Dat kan gebeuren maar ik zou dan wel graag (pro-actief) op de hoogte worden gesteld van de vertraging. Desalniettemin zou ik de volgende keer weer hier bestellen.

Super kwaliteit en prachtige kaarten!!!

Tijdige informatie over bestellingstatus en verzendstatus

Reactie Gloria Cards:

Bedankt voor het geven van een review. We nemen je aanwijzingen mee in ons serviceoverleg voor als we nog een keer te maken krijgen met een productiefout. Dit hadden we beter op moeten... Bedankt voor het geven van een review. We nemen je aanwijzingen mee in ons serviceoverleg voor als we nog een keer te maken krijgen met een productiefout. Dit hadden we beter op moeten lossen.
Hr. groet, Jo-Anne

B

Geven goed advies

Miranda

Kaarten zagen er perfect uit!

Iets meer info over order zou misschien fijn zijn.

Reactie Gloria Cards:

Bedankt voor je review. Ben ik blij mee.
Ik zal even nakijken of de mails met info over je order wel zijn verstuurd. Zou het ook kunnen dat ze in je spambox terecht zijn gekomen?
Groetjes,...
Bedankt voor je review. Ben ik blij mee.

Lisette

Geboortekaartjes die ik ontworpen had na de geboorte aangepast en besteld. Dit was zondagochtend, op woensdagmiddag zijn de kaartjes (met goudfolie, en duurt dus langer) al geleverd. Heel erg... Geboortekaartjes die ik ontworpen had na de geboorte aangepast en besteld. Dit was zondagochtend, op woensdagmiddag zijn de kaartjes (met goudfolie, en duurt dus langer) al geleverd. Heel erg tevreden met het eindresultaat!

Snelle levering, gemakkelijk (ook op telefoon) aan te passen en te bestellen.

Niets

Reactie Gloria Cards:

Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat de levering goed is gegaan en je zo makkelijk op je mobiel kon bestellen.

Kim

Super!

Snelle verzending

Willemijn

Mooie kaartjes, hele snelle levering, netjes, veel ontwerpen en je kan ook zelf dingen ontwerpen.

Hele snelle levering, netjes aangeleverd

Nvt

Reactie Gloria Cards:

Dank voor je positieve review. Ben ik erg blij mee.

Sw

Super goede en snelle service, handige tools om je kaartje zelf aan te passen!

Overzichtelijk site

Nvt

Michelle

Prachtige producten, veel opties in lettertypes, snelle levering en goede klantenservice

Het watermerk op het kaartje was beetje jammer, maar ben blij dat het na 1 telefoontje verwijderd kon worden. Mss standaard op de envelop printen ipv op het kaartje zelf?