Reactie snelheid
Info over uw order

Sebastiaan

Prettige ervaring, met uitstekende klantenservice. Mooie kaartjes, snelle verzending, en een aantal keer goed geholpen door het 'Customer Happiness' team (o.a. Amber, Tim en Sanne).

Klantenservice

Website niet altijd even duidelijk. Eerste keer kreeg ik het niet voor elkaar een proefdruk te bestellen (dus maar gewoon een kaartje gekocht), blijkbaar doordat het een aanpassing van een bestaande... Website niet altijd even duidelijk. Eerste keer kreeg ik het niet voor elkaar een proefdruk te bestellen (dus maar gewoon een kaartje gekocht), blijkbaar doordat het een aanpassing van een bestaande kaart was.

Jacco

Mooie kaarten - snel geleverd.

Goede kwaliteit

Prijs is stevig - ruim 5 euro per kaart.

Annelen

Fantastisch, kon niet beter!

Vriendelijk, snel, behulpzaam

Reactie Gloria Cards:

Dankjewel voor de review. Goed om te horen dat je een positieve ervaring had!

Fam. Verwoert

Super!

?

Reactie Gloria Cards:

Thanks voor de 5 sterren!

Jan

Uitstekend!

Meedenken en snelle service.

door cookies in mijn browser lukte het de eerste keer niet om te bestellen, mogelijk is dat ook aan jullie kant nog te verhelpen?

Reactie Gloria Cards:

Bedankt voor de review! We nemen je tip mee en kijken of we er iets aan kunnen doen!

Reinette

Heel goed

Heeel snel verstuurd!

Annemarie

Fantastisch! Inmiddels save the date kaarten, triuwkaarten en geboortekaartjes besteld. Ff

Snelle reactie

Belonen met korting

Lesley-Ann

Ik heb een aantal dagen op de proefdruk moeten wachten helaas, de bestelling van 25 geboortekaartjes was er echter wel de volgende dag. De kwaliteit is prima en de prijzen vind ik ook passend. 4... Ik heb een aantal dagen op de proefdruk moeten wachten helaas, de bestelling van 25 geboortekaartjes was er echter wel de volgende dag. De kwaliteit is prima en de prijzen vind ik ook passend. 4 jaar geleden bij Joanne de kaartjes voor mijn eerste kindje besteld en dat was ook prima. Ik zou dit bedrijf sowieso aan iemand aanraden.

Telefonsich super makkelijk te bereiken. Snelle verwerkingstijd. Passende prijzen.

Jullie kunnen helaas niets aan de post veranderen, dat was mijn enige minpunt. Geen track and trace dus ook geen idee wanneer je bestelling komt.

Reactie Gloria Cards:

Dankjewel voor het schrijven van de review. Jammer dat je lang moest wachten op de post, daar hebben wij inderdaad helaas geen invloed op. Fijn dat de geboortekaartjes wel snel bezorgd... Dankjewel voor het schrijven van de review. Jammer dat je lang moest wachten op de post, daar hebben wij inderdaad helaas geen invloed op. Fijn dat de geboortekaartjes wel snel bezorgd werden!
Bedankt voor de 5 sterren.

W

Zelfontworpen geboortekaartjes besteld. Bij vragen een snelle reactie.

Snel, goede kwaliteit, snelle reactietijd.

Reactie Gloria Cards:

Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen. We streven ernaar om vragen zo snel mogelijk te beantwoorden!

Liselore

Fijn bedrijf