Peter

Snel en gemakkelijk en erg klantgericht!
Geen 25m2 maar gewoon per 1 m2 te bestellen, ideaal!!!

Van der Veen

Zeer goed

Look

Komen niet opdagen, ik voor niets in lege afgeplakte woning!
Komen niet opdagen, ik voor niets in lege afgeplakte woning!
Offerte snel binnen, een datum afspreken viel niet mee. 4 dagen voordat ze zouden komen, belde de behanger met de vraag voor foto’s. Ik had het dikste renovlies besteld, alternatief voor stucen, wat egaliserend zou werken. Na de foto’s was de eerste reactie, ik wil het er wel opplakken maar geef geen garantie. Ik moest meerdere malen vragen wat zijn advies dan was. De behanger vertelde dat de muren toch eerst gestuct moesten worden. Ik had dit graag eerder geweten, 4 dagen is kort dag om iets te regelen. Dus zelf alle wanden dichtgemaakt met wandglad. Ergste oneffenheden zelf geschuurd ondanks dat de muren geschuurd zouden worden. 3 dagen mee bezig geweest. Alles leeggeruimd, de vloer netjes afgeplakt. De behanger was te laat, na een uur (misschien file?) ging ik maar bellen. Hij had van mij niet specifiek gehoord dat ik akkoord ging met geen garantie, dus kwam hij gewoon niet opdagen! Nu zit ik, op mijn vrijgenomen dag, in een lege, afgeplakte woning en heb ik dus een groot probleem. De behanger ging kijken (2,5 uur geleden) of een collega misschien van de week tijd heeft. Dat is ook erg handig met werk, kinderen, etc.
Gerlof neemt zijn telefoon niet op en heeft vooralsnog niet gereageerd op mijn whatsapp. Ik zou dus niet met dit bedrijf in zee gaan.

Reactie Glasvezelbehang.nl:

Mevrouw heeft mij niet op de hoogte gehouden wat er is afgesproken, nadat de behanger een foto had gevraagd voor de staat van de muren
Nu heeft de behanger gezegd dat ze de muren beter kan laten...
Nu heeft de behanger gezegd dat ze de muren beter kan laten stucken ivm de staat.
Mevrouw begreep het verkeerd en ging alles na kopen met het idee dat de behanger zijn werk kon doen.
De behanger heeft verder niks meer gehoord en de afspraak was voor die maandag volgens mevrouw, en ik heb mevrouw smaandags Wel terug gebeld maar ja dat lees je dan niet, een nieuwe behanger aangeboden dat lees je ook niet
Ook uitgelegd dat ik het vervelend vond deze miscommunicatie.
Er staat ook op de site dat we vanaf 100 m2 komen heb haar hier toch in tegemoet geprobeerd te komen.
En dan krijg je dit....

Veurink

Snelle service. Helaas heeft de postbode ons pakket in de regen laten staan, voor de deur. Behang was door en door nat.

Westerduin

Richard

Snelle service goed materiaal,

Fam. Ter Steegh

Communicatie slecht, resp. afwezig. Desondanks vlotte bestellingsafhandeling. Producten deugdelijk verpakt en als beschreven.

Benjamin

Had behang besteld voor een grote muur. Zodra de order was bevestigd namen ze al snel contact met me op dat het patroon was aangepast door de grafisch ontwerper omdat het veel groter uitkwam dan op... Had behang besteld voor een grote muur. Zodra de order was bevestigd namen ze al snel contact met me op dat het patroon was aangepast door de grafisch ontwerper omdat het veel groter uitkwam dan op de site. Na een goedkeuring van mezelf is de order doorgezet. Fijne club denken met de klant mee en de klantenservice is ook erg vriendelijk en behulpzaam. Ik beveel deze club zeer zeker aan! Top service

Bruin

Lekker vlot geleverd , goed verzorgd