Rekveld

Prima ervaring

Sandra

Snel en nette verzending. Keurig recht afgeknipt. Voor verzending verpakt in een stevige doos. Helemaal top.
We hadden maar twee meter behang nodig dus een uitkomst dat we hier per meter hebben kunnen bestellen!

Ester deppe

Super goed bedrijf en top kwaliteit glasvezel behang

Roelof

JDR Montage

Uitstekend !! Top matteriaal!! Snel en netjes geleverd !!

Warrink Ludo

Uitstekende service !!!

D'hoore

Beide bestelde producten werden met enkele dagen tussen geleverd. De lijm was stevig verpakt en goed geleverd. Bij het glasvezelvlies op maat had men niet de moeite gedaan deze in een folie in te... Beide bestelde producten werden met enkele dagen tussen geleverd. De lijm was stevig verpakt en goed geleverd. Bij het glasvezelvlies op maat had men niet de moeite gedaan deze in een folie in te pakken maar gewoon in een te grote doos gegooid. Als gevolg zijn de zijkanten ingedeukt, zie je de zwarte handafdrukken van diegene die het papier verwerkt heeft en is een groot deel van de rol onbruikbaar. Zeer jammer dit!

AK

Prima prijs- kwaliteitverhouding