kwaliteit van het product

Yvonne

Spiegel op maat besteld voor in de badkamer. Juist voor dit bedrijf gekozen vanwege de coating die zij aanbieden. De spiegel werd in een tegelwand geplaatst en was dus uitgemeten op de mm. Ik heb... Spiegel op maat besteld voor in de badkamer. Juist voor dit bedrijf gekozen vanwege de coating die zij aanbieden. De spiegel werd in een tegelwand geplaatst en was dus uitgemeten op de mm. Ik heb hier op voorhand meermaals mail contact over gehad.
Helaas toen de spiegel werd geleverd bleek deze schade te hebben op een hoek en hebben deze niet aangenomen.
Even later kregen wij de nieuwe spiegel opnieuw aangeleverd. Deze uiteraard gecheckt op schade maar gelukkig helemaal gaaf. Stom want daardoor vergeten na te meten. En tijdens het plaatsen bleek de spiegel ruim een cm te kort. Balen als een stekker maar met geen andere mogelijkheid dan te plaatsen aangezien de lijm er al op zat en de badkamer kitten even later zou komen.
Bedrijf gemaild en gaven uiteindelijk toe dat ze de beschadigde spiegel geslepen hebben en daardoor dus ruim een cm te korte spiegel geleverd hebben. Dit is ronduit asociaal zeker gezien ze precies wisten dat de afmetingen van groot belang waren! Ik heb het bedrijf de mogelijkheid gegeven zelf te komen met een oplossing of een vergoeding maar die mocht ik zelf bedenken. Dus toen gevraagd de gehele aankoopprijs minus de leveringskosten, en toen bleef het stil.
Heb je een op maat gemaakt kwaliteitsproduct nodig dan zou ik dus zeker hier niet bestellen!

Geen bijzonderheid, zou naar aanleiding van een telefonische vraag worden teruggebeld, hetgeen niet is gebeurd.

prijs is scherp!

communicatie!

Willem

Een prettig bedrijf, er wordt snel gereageerd, meegedacht en voor een nette prijs een goed product geleverd en gemonteerd

Deskundig, snel en concurrerend

Er zijn een paar kleine beschadigingen gemaakt tijdens de montage. Even wat voorzichtiger had dit kunnen voorkomen.

Henkjan

Goede service en snel geplaatst. Keurig gedaan!

Snel en netjes.

Prima zo!

Monique

Wij hebben via Glasconcept een douchedeur op maat besteld. Zij konden op korte termijn langskomen om in te meten. Duidelijke offerte met een nette prijs. Snel geleverd en netjes gemonteerd naar onze... Wij hebben via Glasconcept een douchedeur op maat besteld. Zij konden op korte termijn langskomen om in te meten. Duidelijke offerte met een nette prijs. Snel geleverd en netjes gemonteerd naar onze wensen.

Snelle en prettige communicatie. Eerlijke prijs

Zeer goede ervaring betreffende prijs kwaliteit verhouding en komen afspraken na. Nette en correcte montage.

Prima, hebben zich aan alle afspraken gehouden en een goed product geleverd. Bovendien zeer netjes en schoon gewerkt ..... ook niet onbelangrijk!

zie boven

Duidelijke communicatie. Nette plaatsing. Goede prijs.

fam. Ophuis

Fantastich bedrijf, geen vraag was teveel. Glasdeur op maat besteld, werd keurig op tijd door het bedrijf zelf bezorgd, alle scharnieren vooraf afgesteld en al. Tijdens de koffie kregen we uitleg... Fantastich bedrijf, geen vraag was teveel. Glasdeur op maat besteld, werd keurig op tijd door het bedrijf zelf bezorgd, alle scharnieren vooraf afgesteld en al. Tijdens de koffie kregen we uitleg hoe we dit het beste zelf konden monteren.

Kwaliteit is erg goed. Het persoonlijk contact vonden we erg prettig, het moet immers mooi en goed zijn EN passen.

Hugo Harmsen

Ik kan alleen maar een zeer positief oordeel geven, afspraak is snel gemaakt, beloftes worden nagekomen, en de lijntjes zijn kort

Prijs - kwaliteits verhouding