Ric Schoens

Mooie stoel die ik al in Loods5 zag en via de website heb besteld

Jammer dat de levering via het rigide PostNL ging; ik kon niet zelf een leverdatum kiezen

Reactie Gewoonstijl:

Hartelijk dank voor de review. Veel plezier van de leuke Ninte fauteuil!

Arnold Van Liempt

Mooie producten met snelle service

Kwaliteit product en snelle levering

Reactie Gewoonstijl:

Hartelijk dank voor de review. Veel plezier van de Nena stoelen!

Inge

Goede service. Vriendelijk personeel, mooie stoelen, ben er erg blij mee, via websitebezoek besteld.
Zou handig zijn als je stoelen besteld dat je gelijk ook de mogelijkheid wordt gegeven andere dopjes voor onder de stoel of impregneer spray erbij te bestellen. Nu kwam ik er te laat achter en moest ik het erna bestellen.

Goede kwaliteit

Zie boven

Reactie Gewoonstijl:

Hartelijk dank voor de feedback. We zijn op het moment druk bezig om deze functie in onze website te bouwen. Veel plezier van de stoelen in ieder geval!

Karina

Ik zeg TOP!!!

Heel goede /aardige klantenservice medewerkers!!

nee.... niet van toepassing!

Reactie Gewoonstijl:

Hartelijk dank voor je enthousiaste review!

Chris Portier

Vlotte afhandeling. Mooi meubels.

Volgende dag de Nola Liv draaibare stoelen in huis.

Nee, is prima zo.

Reactie Gewoonstijl:

Bedankt voor de review en veel plezier van de Nola stoelen!

Lion

Uitstekend

Service, snelheid, prachtig assortiment

Nee

Vennink

Meer dan tevreden

Goede service, duidelijk afspraak en zeer vriendelijk aan de telefoon, bedankt Merel!

Reactie Gewoonstijl:

Goed om te horen dat je onze service positief ervaart. Hartelijk dank en veel plezier van de nieuwe zittingen!

Vogels

Duidelijk overzichtelijk

Niet

Reactie Gewoonstijl:

Bedankt voor de positieve review en veel plezier van de Nolon kussens!

Nono

Zeer positief

Snelle reactie bij vragen

Reactie Gewoonstijl:

Hartelijk dank voor de review en veel plezier van de Silvia lamp!

Renilda

Supersnel geleverd, mooi product

draaibare eetkamerstoel, die bij ons dient als bureaustoel, wat ik super vind is dat men extra stoeldoppen kan bijbestellen, zodat er geen krassen op de houten vloer gemaakt worden en je geen... draaibare eetkamerstoel, die bij ons dient als bureaustoel, wat ik super vind is dat men extra stoeldoppen kan bijbestellen, zodat er geen krassen op de houten vloer gemaakt worden en je geen floorsaver nodig hebt. Ik had dit nog nergens gezien, een pluspunt. Stoel zit comfortabel en zeer makkelijk om in elkaar te zetten.

geen verbeterpunten te melden, zeer tevreden.

Reactie Gewoonstijl:

Hartelijk dank voor de mooie review. Wij hebben voor onze Nolon collectie inderdaad bijpassend vloerbescherming. Fijn om te horen dat dit als een sterk punt wordt ervaren. Veel plezier van de... Hartelijk dank voor de mooie review. Wij hebben voor onze Nolon collectie inderdaad bijpassend vloerbescherming. Fijn om te horen dat dit als een sterk punt wordt ervaren. Veel plezier van de Nola-Fé stoelen!