Nvt

Snelle en keurige aflevering, Produkt voldoet aan verwachting

Levering en assortiment

Niet

Reactie Gewoonstijl:

Bedankt voor de review en veel plezier van de Kato stoelen!

Annemiek de Bruin

Super klantvriendelijk zaak, heerlijk dat je de spullen in de zaak Jan bekijken en voelen hoe de stoelen zitten. Ze denken mee en omruilen voor een andere zitting was geen probleem.

Een hele goede prijs kwaliteit verhouding!!

Tip: blijf zo doorgaan 👍🏽

Reactie Gewoonstijl:

Hartelijk dank voor je bezoek aan onze showroom en de mooie review. Goed om te horen dat je tevreden bent met de stoelen en onze service!

Bezuijen

Vlot en duidelijk

Niet

Reactie Gewoonstijl:

Hartelijk dank voor de positieve review. Veel plezier van de Nolon stoelen!

Nina

Next delivery. Very happy with my new dinning room chairs. Wish the color o wanted was not always sold out, so I was very happy to finally get them this time.

Quick delivery

My color was out of stock for weeks

Reactie Gewoonstijl:

Thank you for the positive feedback. Glad you can finally enjoy your blue Vienna chairs!

Astrid

Gemakkelijk om te bestellen, snelle afhandeling, duidelijke betaalopties. Alles super!!!

Produkt zoals op foto, besteld en 2 dagen later al geleverd.

Reactie Gewoonstijl:

Hartelijk dank voor de mooie feedback. Veel plezier van de Legend stoelen!

B&B

Wat een snelle bezorging

Heldere weergave producten

?

Reactie Gewoonstijl:

Hartelijk dank voor de mooie review en veel plezier van de kussens!

Hanneke de Graaf

Levering was geheel volgens afspraak. Sidetable kwam keurig verpakt en met een hele duidelijke beschrijving in de doos. Zelfs het juiste gereedschap om de Sidetable te monteren was bijgesloten.... Levering was geheel volgens afspraak. Sidetable kwam keurig verpakt en met een hele duidelijke beschrijving in de doos. Zelfs het juiste gereedschap om de Sidetable te monteren was bijgesloten. Eindproduct ziet er fantastisch uit en staat tot onze grote tevredenheid in de woonkamer!

Duidelijke omschrijving van de montage bijgesloten in de verpakking. Contact over levering was prima.

Geen.

Reactie Gewoonstijl:

Hartelijk dank voor de positieve review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en de Sidetable. Heel veel plezier ervan!

Natasja

Snel geleverd en goede prijs kwaliteit verhouding

Goede service

Kan ik nu niet bedenken

Reactie Gewoonstijl:

Bedankt voor het compliment. Veel plezier van het Vic bureau!

NVT

Via Loods 5. Snelle levering, verkeerde formulering op de factuur en bij stom toeval ontdekte ik dat PostNL de volgende dag al op de stoep stond. Reactie van de mevrouw aan de telefoon
: doet...
: doet u een briefje op de deur dat het bij de buren afgeleverd kan worden! Drie hele grote dozen. Slecht meedenken vanuit de klant.

Nvt

Zie ervaring

Gerard

Goed en snel

Eenvoudig bestellen en betalen en een snelle levering

Reactie Gewoonstijl:

Hartelijk dank voor de review. Fijne dag verder!