Staat (van onderhoud) van de machine(s)
Heeft u de klus naar tevredenheid kunnen klaren?
9.8/10

Steven Bakker

Goede communicatie, prijs en kwaliteit van spullen. Prima!

Ron

Gereedschapsverhuur heb ik ervaren als een zeer professioneel, flexibel en zeker klantgericht bedrijf.

Goede kwaliteit, snel leverbaar, goede prijs / kwaliteitsverhouding

Klaas

Prima service, een aanrader

Ronald vroeg me om kritisch te zijn, zodat hij verbeterpunten kan vinden, enige opmerking die ik kan verzinnen is dat er niet precies bij stond hoeveel schuurvelletjes er in het schuurvellen pakket... Ronald vroeg me om kritisch te zijn, zodat hij verbeterpunten kan vinden, enige opmerking die ik kan verzinnen is dat er niet precies bij stond hoeveel schuurvelletjes er in het schuurvellen pakket zat, meer niet :-)

Korne

Zeer vriendelijke verhuurder. Hij neemt de tijd om uit te leggen hoe je het gereedschap het beste kan gebruiken. Ik heb een sleuvenfrees gehuurd. Bij het afrekenen van de slijtage rekende hij in... Zeer vriendelijke verhuurder. Hij neemt de tijd om uit te leggen hoe je het gereedschap het beste kan gebruiken. Ik heb een sleuvenfrees gehuurd. Bij het afrekenen van de slijtage rekende hij in mijn voordeel. Kortom positief.

De verhuurder is niet te beroerd om de amateur doe het zelfver even wat tips en trucks mee te geven. Neemt rustig de tijd. Is makkelijk in de communicatie via whatsapp over wanneer en hoe laat terug... De verhuurder is niet te beroerd om de amateur doe het zelfver even wat tips en trucks mee te geven. Neemt rustig de tijd. Is makkelijk in de communicatie via whatsapp over wanneer en hoe laat terug brengen. Ook vond ik het een pluspunt dat de borg retour gepind kon worden.

Geen.

Klasse!

Ik heb voor de eerste keer bij jullie gehuurd,ik huurde wel vaker bij andere zaken ,maar ik heb nu een nieuw adres bij jullie ,en bevalt me prima.

Beschikbaarheid van gereedschap ,en aardige mensen

Ik kom zeker vaker.

Zeer goede ervaring. Goed bereikbaar, duidelijke communicatie en advies.

Goede kwaliteit materiaal. Duidelijke website. Goede communicatie.
Super service (incl. materiaal thuisbezorgen en ophalen). Rekening en borg terugbetalen snel geregeld.

Opmerkingen

Hartelijk dank van zeer tevreden klanten

Toon van lith

Prima, contact goed, gereedschap ok, flexibel in halen en brengen.

Hoef zelf niet n duur apparaat aan te schaffen

Frank Bulten

De enige manier om gebruik te kunnen maken van professionele houtbewerkingsmachines zonder zelf een godsvermogen kwijt te zijn door de aanschaf hiervan. Zeker voor incidenteelgebruik is dit een top... De enige manier om gebruik te kunnen maken van professionele houtbewerkingsmachines zonder zelf een godsvermogen kwijt te zijn door de aanschaf hiervan. Zeker voor incidenteelgebruik is dit een top uitkomst.

Toegankelijk, stipt, helder, voordelig, kennis van zaken.

Blijf op deze manier door gaan. Zeer toegankelijk en betaalbaar.

RDW Verbouw en Renovatie

Festool schuurmachine gehuurd incl stofafzuiging.
Materiaal in prima staat ontvangen incl. korte en duidelijke uitleg over het gebruik.
Alles goed verlopen ....kan ik iedereen aanraden.

*Snelle feedback.
*Persoonlijk contact.
*Flexibel.

Ernst Loodema VEBILO SOLUTIONS

Snel en goed advies en voor een nette prijs

Korte looptijd huur mogelijk