Staat (van onderhoud) van de machine(s)
Heeft u de klus naar tevredenheid kunnen klaren?
9.8/10

Nette en correcte service

flexibiliteit voor wat betreft leveren en ophalen van gereedschap

Wellicht een korte instructie voor gebruik van het gehuurde object of praktische tips bij montage of gebruik van gereedschap

van Schaik

Goede service. heel flexibel met afhalen en terugbrengen. Tijdens de werkzaamheden is de gehuurde apparatuur iets beschadigd. Ook hiermee werd heel coulant omgegaan.

Van der veen

Erg goed. Contact liep goed, een check of langer gebruik nodig was vond ik erg goed, complimenten. Ook het meehelpen op en afbreken en flexibiliteit positief

Klantvriendelijkheid op alle vlakken

Heb ik werkelijk niet

Rob Breemer

Klantvriendelijk,geeft goede voorlichting en schappelijk prijs voor de huur van gereedschap.

Goed overzicht m.b.t offerte die gevraagd wordt,zeer behulpzaam en neem de tijd voor de klant.
Komt de afspraken goed na.

Zeer klantvriendelijk. Goede apparatuur.

Verlengen van de huurtermijn geen enkel probleem. Goede prijs

K.M.

Prima ervaringen. Ronald is een vriendelijke man en de prijs kwaliteit verhouding is in orde!

Prijs kwaliteit verhouding, klantvriendelijk, prima staat van de apparatuur.

Ga zo door!

Makkelijk bereikbaar en zeer klantvriendelijk bedrijf.

Zeer klantvriendelijk, duidelijke informatie en afhandeling, goede kwaliteit-prijsverhouding, transportkosten afstand-gerelateerd.

Geen verbeterpunten.

Vriendelijk en behulpzaam

goede uitleg over te gebruiken gereedschap
prijs stelling van verhuur gereedschap

geen idee

Hertog

Dit is een goed bedrijf waar ik dik tevreden over ben.

Betaalbaar, snel en accuraat aan aanvraag voldaan, met goede spullen, ook 's avonds open.

Je hele doopceel wordt gelicht, men heeft veel gegevens nodig en I.D. wordt gekopieerd, wat volgen mij niet mag i.v.m. privacywetgeving. ik begrijp dat controle helaas nodig is.

Opmerkingen

Nee hoor, ik heb alles netjes teruggebracht.

Reactie Gereedschapverhuur:

Bedankt voor uw feedback.
Voor het correct verwerken van uw bestelling hebben we inderdaad een aantal gegevens nodig.
Alle gegevens die u in vult bij het aanmaken van een bestelling zijn...
Bedankt voor uw feedback.
Alle gegevens die u in vult bij het aanmaken van een bestelling zijn nodig om u een juiste factuur te kunnen overhandigen, dit is wat de belastingdienst ook van ons eist.
Voor wat betreft het kopieren van het ID-bewijs: Dit blijkt helaas nodig te zijn om de spullen weer terug te krijgen.
Uw BSN wordt niet overgenomen, fraude is derhalve niet mogelijk.
Voor meer informatie over dit onderwerp is onze privacy statement op de website gepubliceerd.
Met vriendelijke groeten,
Ronald Tubben

Sterk positief

uitstekend telefonisch contact, heldere uiteenzetting van de procedure, er gebeurt wat is afgesproken,
de prijs van de extra bijkomende kosten zoals schuurband is heel schappelijk

zou niet weten, ik ben heel tevreden

Opmerkingen

ik kreeg uw adres via de firma van Rossum in Zwolle