Geo-IT

basis, gestructureerd, duidelijk

Kurt Gielen

Zeer tevreden van de support dienst, blijft zoeken tot het probleem is opgelost en reageert zeer snel.

Geert Van de Zande / De Lijn

Opleiding AutoTURN, Vehicle Tracking, AutoCAD MAP

Voorlopig nog beperkt.
Goede demo tijdens de offerteonderhandelingen.
Professionele en efficiënte opstartvergadering.

Interleuven

Vlotte communicatie, stelt zich erg klantvriendelijk op.

Peter Adriaenssen

Vraag over licenties en mogelijkheden oudere versies.
Vragen vlot beantwoord.

kla Projects bvba

Professioneel, klantvriendelijk.

Zeer goede service.
Indien mogelijk word je direct telefonisch en met afstandsondersteuning (inloggen op afstand) verder geholpen.
Hoge kwaliteit wordt afgeleverd.

Eddy Paret(Netinformatiebeheer Infrax West)

Wij zijn een team met acad gebruikers en voornamelijk topografische toepassingen.Ik mag spreken voor de ganse groep medewerkers want reeds enkele jaren mogen wij beroep doen op de support van... Wij zijn een team met acad gebruikers en voornamelijk topografische toepassingen.Ik mag spreken voor de ganse groep medewerkers want reeds enkele jaren mogen wij beroep doen op de support van collega's van geoit.Elke dag begeleiden zij ons om onze software zo gebruiksvriendelijk te kunnen aanpassen naar de vele noden en onverwachte problemen.Geen vraag gaan zij uit de weg en in de snelst mogelijke tijd mogen wij een antwoord verwachten.Deskundigheid is troef en elke dag meedenken naar contructieve oplossingen is zeker een meerwaarde.
Dank alvast voor de vele hulp en hopelijk nog vele jaren top-samenwerking.!

gemeente Duffel

Geo-IT regaeert meestal onmiddellijk op een vraag. De medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam en kundig. Ik werk zeer graag samen met Geo-IT. Een groot voordeel van de geoloketten is voor mij dat... Geo-IT regaeert meestal onmiddellijk op een vraag. De medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam en kundig. Ik werk zeer graag samen met Geo-IT. Een groot voordeel van de geoloketten is voor mij dat ik zelf voldoende aanpassingen kan uitvoeren en daarvoor niet telkens beroep moet doen op Geo-IT (wat bij andere leveranciers wel vaak het geval is, zelfs tegen betaling).