Geo-IT

Kristof Nooyens

Steeds tevreden over de support van Geo-IT

Zeer vlot en aangenaam.

Ik volgde meerdere opleidingen bij Geo-IT voor het gebruik van Civil 3D. Hierover ben ik zeer enthousiast: duidelijk, helder en gebruiksvriendelijk aangeleerd door Geo-IT.
Daarnaast raadpleeg...
Daarnaast raadpleeg ik het support van Geo-IT wanneer ik met specifieke problemen/vragen zit. Ook hierbij wordt ik goed, en ook snel, geholpen. Waarvoor mijn oprechte dank.

Sophie Van de Putte/DEME-GROUP

Een zeer goede support (snel en efficient)
Aangename samenwerking

Knuyt Pipeline Services

Geo-IT levert steeds een goede oplossing op maat. Persoonlijke, professionele en pragmatische aanpak!

Nadat ik een probleem had gemeld met het van autodesk downloaden van Civil 3D , kreeg ik zeer vlug antwoord van Geo IT,
dit standaard antwoord , probeer de 2de download wijze, voldeed niet bij...
dit standaard antwoord , probeer de 2de download wijze, voldeed niet bij tests , waarna ik opnieuw een vraag aan Geo-IT stelde. Hierop kreeg ik ook snel een antwoord met nu een meer praktische oplossing waarmee de download wel is gelukt

Aspiravi NV

Sinds jaren onze trouwe CAD - software en support leverancier, vlotte samenwerking, duidelijke communicatie.

Lennart Zacharski

Import 3D objecten Infraworks

basis, gestructureerd, duidelijk

Kurt Gielen

Zeer tevreden van de support dienst, blijft zoeken tot het probleem is opgelost en reageert zeer snel.