Geels&Co

Prima aanbieding, snelle levering en installatie en heel prettig contact. Aanrader!

Erg prettig. goede koffiemachine die goede koffie zet en makkelijk in gebruik is.Ook werd hij netjes voor ons geinstalleerd

IJscuypje Wormerveer

Een zeer professioneel bedrijf.

Hypotheekbond

Persoonlijk contact, snelle service en goede rustige uitleg. Daarnaast direct vertrouwen zonder betaling een afspraak voor een dag later gemaakt en direct geïnstalleerd en betaald bij ons op... Persoonlijk contact, snelle service en goede rustige uitleg. Daarnaast direct vertrouwen zonder betaling een afspraak voor een dag later gemaakt en direct geïnstalleerd en betaald bij ons op locatie.

Wij zijn uiterst tevreden met de service.

Miller Digital

Geels is een topbedrijf die altijd bereikbaar is voor vragen en snelle leveringen.

Niels de Kok/ Tattoo Shop Memories

Heb heel goed contact gehad met Jeroen voor informatie over de Jura X8 waardoor ik deze ook uiteindelijk gekocht hebt. Zeer tevreden het contact en de hulp bij de installatie. Helemaal top en... Heb heel goed contact gehad met Jeroen voor informatie over de Jura X8 waardoor ik deze ook uiteindelijk gekocht hebt. Zeer tevreden het contact en de hulp bij de installatie. Helemaal top en heerlijke koffie.

Erg positief. Koffie machine werkt, en de dienstverlening was erg prettig.

Zeer klantvriendelijk en service gericht, heerlijke goede koffie en een top koffiemachine geleverd.
Voornamelijk het snelle leveren van de koffiemachine was erg fijn!

Cerius Projects

Wij vinden het contact erg prettig en zijn tot nu toe goed geholpen