Geels&Co

Kyra Kuppens / Business Models Inc.

Duidelijke informatie rondom koffiemachines, snelle communicatie en levering en wij zijn helemaal blij met onze nieuwe Jura machine.

Pro-Airco BV

Zeer snel, correct en vriendelijk geholpen. Vakkundige uitleg gekregen van de aangekochte apparatuur met goede service.

Doorpol Rotterdam

Uitstekende service. Zeer goed contact. Komt de afspraken na. Zeer aan te bevelen!

Tineke Mulders

Zeer positief

Dacom B.V.

Prima adres voor goede service en lekkere koffie. Omdat we buiten het service gebied vallen voor persoonlijke aflevering, zijn ze zo goed geweest om naast het voorbereiden van de machine voor... Prima adres voor goede service en lekkere koffie. Omdat we buiten het service gebied vallen voor persoonlijke aflevering, zijn ze zo goed geweest om naast het voorbereiden van de machine voor verzending, tevens zorg te dragen voor een heldere instructiekaart.

Cefano B.V.

Zeer snelle en vakkundige service.

ETL-BNA Bureau Notariaat en Advocatuur

Zeer positief. De koffiemachine die gebracht werd bleek direct kapot. Volgende werkdag werd er een nieuwe machine geleverd.

AUTOTOP - Bosch Car Service

Vakkundig, snelle leveringen en geweldige service!

Stan Partners

Fijne samenwerking, contact verloopt soepel.

Global Mail BV

Fijn bedrijf. Na een goed advies gekozen voor de Jura X8. Dat is een prima advies geweest! Heerlijke koffie. Dat komt natuurlijk ook door de koffiebonen van Geels@Co. Heb je koffie nodig, of net als... Fijn bedrijf. Na een goed advies gekozen voor de Jura X8. Dat is een prima advies geweest! Heerlijke koffie. Dat komt natuurlijk ook door de koffiebonen van Geels@Co. Heb je koffie nodig, of net als wij een nieuwe machine. Bel gewoon even met Jeroen, gewoon doen! :-)