Rein

Snelle reactie. Levering zoals afgesproken

JD

Top

Toelichting

Dure deur voor een hele mooie prijs!

akerbouw bv

Uitstekend

Toelichting

alles prima op tijd geleverd en goede communicatie

Arendse Peters GbR

Top afgehandeld

SEG Group

Behulpzaam, goede prijs en goede service

Toelichting

had een project met aantal vragen op electriciteitgebied. Werd gebeld met een voorstel wat ook op de mail kwam. Daarna alles mooi geleverd.

Lianne B

Slecht

Toelichting

Ik heb mijn deur niet ontvangen en ze boden mij geen oplossing, het is op straat gezet buiten….

Reactie Gebruikte Bouwmaterialen:

Goedemiddag Lianne,
Wij vinden het erg vervelend dat het op deze manier gelopen is. Hierover hebben wij meerdere malen telefonisch en via de mail contact gehad met u.
Hierin hebben wij...
Goedemiddag Lianne,
Hierin hebben wij aangegeven dat wanneer een bestelling bij ons verzonden wordt dit altijd via de mail gecommuniceerd wordt 1 á 2 dagen voor de dag van bezorging. Hierdoor heeft u als klant de tijd om te reageren en aan te geven dat deze dag niet uitkomt. Wij plannen dan een andere dag in voor de bezorging.
Ook is het bij het plaatsen van de bestelling mogelijk een voorkeur aan te geven middels het opmerkingen vak.
Hierop zijn beide geen reactie gekomen waardoor de levering dus doorgezet wordt.
De opgevraagde gegevens van bezorging hebben wij van onze transporteur ontvangen, hierbij hebben wij een tijd van levering gekregen en een foto / bewijslast dat de deur bij uw adres is afgeleverd.
Hierbij hebben wij u gemaild met de vraag of u enig bewijs heeft dat de bestelling bij u voor de deur zoals u aangaf gestolen is (camera’s of dergelijke) maar hier is helaas geen reactie meer op gekomen.
Wij willen altijd een juiste oplossing vinden, u kunt altijd nog contact met ons opnemen.
Gebruikte Bouwmaterialen

Westerveld

Prima prijs, goede kwaliteit en mooi op tijd geleverd.

A.Struik , Vuren

Redelijk

Toelichting

niet juiste maat van deur op website

Reactie Gebruikte Bouwmaterialen:

Beste A. Struik,
Vervelend om te horen dat de maat op de website niet overeen komt met de deur.
Beste A. Struik,
Vervelend om te horen dat de maat op de website niet overeen komt met de deur.
Graag vernemen wij dan ook welke maat niet klopt en wat de maat van de deur is die u heeft ontvangen.
U kunt een mail sturen naar info@gebruiktebouwmaterialen.com.
Gebruikte Bouwmaterialen

R.H.

Heel positief

Toelichting

Snelle verzending en bezorging. Product zoals omschreven

Bas Hamse

Alles netjes