Verpakkingsmateriaal

Lisette

Game zou de volgende dag binnen zijn en werd 8 dagen later geleverd, nadat mij 3 keer bevestigd was dat het onderweg was. Geen flexibiliteit in de retourtermijn (ik had Corona was daardoor te laat).... Game zou de volgende dag binnen zijn en werd 8 dagen later geleverd, nadat mij 3 keer bevestigd was dat het onderweg was. Geen flexibiliteit in de retourtermijn (ik had Corona was daardoor te laat). De spellen zijn ook duurder dan bij bijvoorbeeld Coolblue. Nul klantvriendelijkheid en bijdehante mails terug. Bestel hier nooit meer.

Nooit hier bestellen

De groot

Erg goed zeer vriendelijk

Goede en duidelijke info

Nienke van der Velde

Super goed!

Snelle levering, veel aanbod, lage prijs

Marvin

Op een maandag nacht besteld, zou volgende dag in huis zijn (woensdag). Hele week niks geen bericht ik bellen op vrijdag was het spel blijkbaar niet op voorraad wat verder ook niet word door... Op een maandag nacht besteld, zou volgende dag in huis zijn (woensdag). Hele week niks geen bericht ik bellen op vrijdag was het spel blijkbaar niet op voorraad wat verder ook niet word door gecommuniceerd of op de website word aangeven. Vervolgens woensdag, dus 8 dagen, het spel ontvangen. Slechte communicatie en slechte levering, ik bestel hier nooit weer!

Niet

Levertijd en communicatie

Beste Marvin,
Beste Marvin,
Onze excuses voor de enorm lange levertijd. Door de drukte van de feestdagen is het bij onze leverancier en magazijn nog steeds erg druk waardoor we te maken hebben met vertragingen. We proberen dit zo goed mogelijk op de website aan te geven. Helaas konden we daardoor je order niet op tijd uitleveren.
We hopen je in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.
Kevin
Game-Outlet.nl

Niek

Levering had sneller gekund (5 dagen) wel hele correcte en snelle reactie van de klantenservice gehad na contact.
Spelletje was verder netjes verpakt en verzonden.

Snelle klantenservice

Sneller verzenden

Gemini

Product besteld 10 dec besteld, binnen 2 a 3 dagen binnen werd gezegd. Helaas ruim 4 weken later pas ontvangen. Er wordt niet meegedacht aan een oplossing maar overal smoes voor bedacht dat ze niks... Product besteld 10 dec besteld, binnen 2 a 3 dagen binnen werd gezegd. Helaas ruim 4 weken later pas ontvangen. Er wordt niet meegedacht aan een oplossing maar overal smoes voor bedacht dat ze niks kunnen garanderen. Heel vervelend. Slechte service.

Reactie snelheid op de site met de chatroom.

Afspraken nakomen

Beste Stephanie,
Beste Stephanie,
Bedankt voor het schrijven van je review. In dit geval kunnen we het er alleen maar over eens zijn dat de levering te lang heeft geduurd. Er waren weliswaar vertragingen door Black Friday en de feestdagen maar 4 weken later is wel echt laat.
We hebben je echter wel zo goed mogelijk op de hoogte gehouden en daar geen smoesjes voor verzonnen. In dit geval was het zo dat ons magazijn al getekend had voor een pakket die er later toch niet bleek te zijn. Het pakket was kwijt geraakt bij de post en deze krijgen we momenteel nog niet weer boven water. Omdat het zolang heeft geduurd hebben we het spel nogmaals voor je besteld zodat we hem nog wel uit konden leveren.
Onze excuses voor het ongemak. We hopen je bij een eventuele toekomstige aankoop beter van dienst te kunnen zijn.
Kevin
Game-Outlet

Blanken

Gesealde producten

Melissa

Ik wacht al ruim 1 maand op mijn bestelling en heb nog steeds niks ontvangen. Heb ze mails gestuurd met mijn factuurbewijs en kreeg daar ook nooit een antwoord op.
Kort samengevat echt shit en...
Kort samengevat echt shit en ik betwijfel da ik mn geld terug zal zien

Antwoorden op mails zou al een goed begin zijn

Beste Melissa,
Beste Melissa,
Vervelend dat je een slechte ervaring met ons hebt. We hebben momenteel enkele orders (waaronder die van jouw) met een te lange levertijd door een pakket dat kwijt geraakt is bij de post. We doen ons
best om deze zending weer boven water te krijgen. Doordat dat al even duurt hebben we besloten het product nogmaals te bestellen in de hoop deze sneller binnen te hebben.
Daarnaast vind ik het erg vreemd dat het niet gelukt is via de mail contact te leggen. De mail wordt in de meeste gevallen in ieder geval dezelfde dag beantwoord. Ik heb even gekeken in onze mailbox maar we hebben van je email-adres nog geen mail ontvangen.
Ik zal bij deze je order annuleren en er voor zorgen dat je je geld terug krijgt binnen een termijn van 14 dagen.
Onze excuses voor de verlengde levertijd.

De Riemer

Duurde erg lang voordat ik het binnen kreeg

Contact hebben met mekaar

Niet levertijden op de site zetten als je die niet kan nakomen. Ook al ligt het aan de leverancier

Niels Kuipers

Overzichtelijk en duidelijk qua aanbod en voorwaarden

Kijk uit met het overvragen (van de prijs) wanneer een product minder beschikbaar is.