Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Combinatie Mauritz

Ik doe reeds vele jaren zaken met G20, van drukwerk tot website, dit is altijd na volle tevredenheid geweest.

Ik doe reeds vele jaren zaken met G20, van drukwerk tot website, dit is altijd na volle tevredenheid geweest, altijd weer samen iets nieuws uit die hoge hoed toveren.

zorg dat je voorop blijft lopen en hou de prijs kwaliteits verhouding goed in de gaten.

American Jeans Shop

Second opinion inzake reclame activiteiten.

Karakter van een bedrijf ontdekken . Met het bijzondere naar buiten gaan en de rest vergeten!

Denk betere aftermarket. Kan maar zo aftersale worden.

Vleeschhouwerij

G2O is een bedrijf welke meedenkt met de ondernemer en diens wensen. Daarnaast denken ze verder en komen ze met een plan / voorstel welke boven je verwachting uitstijg. Voor ons bedrijf,... G2O is een bedrijf welke meedenkt met de ondernemer en diens wensen. Daarnaast denken ze verder en komen ze met een plan / voorstel welke boven je verwachting uitstijg. Voor ons bedrijf, Vleeschhouwerij, hebben ze een beeldmerk gemaakt wat zeer goed aansluit bij hetgeen ’wij’ zijn. Ook qua uitstraling en kleurstelling hebben ze zeer goed meegedacht en op kleine verbeterpunten gewezen. Van verpakking tot visitekaartjes en van sfeer tot aan herkenbaarheid hebben wij veel positieve respons van onze gasten. Ik ben een zeer tevreden klant bij G2O en beveel G2O dan ook graag aan bij anderen.

Goed luisteren.
Fijne, toegankelijke mentaliteit.
Goed relativerend.
Ze komen met een pakkend verslag / idee.
Ze staan open voor opbouwende aanvullingen en verwerken deze...
Goed luisteren.
Fijne, toegankelijke mentaliteit.
Goed relativerend.
Ze komen met een pakkend verslag / idee.
Ze staan open voor opbouwende aanvullingen en verwerken deze zeer nauwkeurig.
Ze denken mee in belang of het Hun onderneming is waarvoor zij werken.
Top!

Prijs kwaliteit verhouding zal goed zijn, alleen voor onze bedrijfstak is het zeer pittig. Wel moet ik toegeven dat G2O voor ons zeer goed werk heeft geleverd en dat daarin de prijs betaalbaar is... Prijs kwaliteit verhouding zal goed zijn, alleen voor onze bedrijfstak is het zeer pittig. Wel moet ik toegeven dat G2O voor ons zeer goed werk heeft geleverd en dat daarin de prijs betaalbaar is bijgesteld.

DEPEE TRIOFAST

NAAR VOLLE TEVREDENHEID

DE LUCRATIEVE IDEEN EN DE SNELLE UITSTEKENDE SERVICE HEEFT ONS VEEL GEHOLPEN

NEE

Meubelindustrie het anker

Wij hebben prima ervaring met g2o

Verfrissende kijk op reclame uitingen
Korte lijnen

Blijf je klanten kort volgen

De Arend Waardenburg BV

Wij hebben nu voor de 2de keer onze catalogus bij G2O ondergebracht en wij zijn hier erg tevreden over. Ze reageren snel en zijn flexibel. We zijn erg blij met onze nieuwe catalogus.

ton Besseling

Zeer positief

goede communicatie en bereikbaarheid.