Rutger

Uitstekend behandelplan, goeie samenwerking, goeie mogelijkheden tot hersteltraining. Energieke therapeuten met een geweldige drive om je sterker te maken! Absoluut de besten in hun vak

Gretha

Erg toegankelijk en zullen er alles aan doen om jou te helpen

Anne Christine Werkman

De klachten werden serieus genomen, er werd goed geluisterd en aanpak werd goed uitgelegd. Daarnaast was ik als ouder erg enthousiast op de wijze waarop de fysiotherapeut en de stagiaire onze... De klachten werden serieus genomen, er werd goed geluisterd en aanpak werd goed uitgelegd. Daarnaast was ik als ouder erg enthousiast op de wijze waarop de fysiotherapeut en de stagiaire onze dochter benaderden. Ze voelde zich erg snel op haar gemak, erg prettig!

Fred. Buijert

Praktijk heeft mij goed geholpen en daar waar nodig begeleidt in het traject. 10 zou wel heel erg optimaal zijn maar dit cijfer zegt volgens mij meer dan voldoende

Marc

Heel duidelijke analyse en behandelplan, goede begeleiding en heldere visie op de ontwikkeling van mijn zoon.

Tom Rotmans

Uitstekende fysiotherapie voor sporters van alle niveaus! Stok achter de deur bij preventie en behandeling van blessures. Hoog expertiseniveau, goed (sport)klimaat en persoonlijke aandacht.

Dennis

Martijn en Bram zijn zeer bekwame fysiotherapeuten die niet doen wat de boekjes zeggen maar hun ervaring laten spreken. Ze kijken hoe het er per afspraak voor staat en passen daar op steeds hun... Martijn en Bram zijn zeer bekwame fysiotherapeuten die niet doen wat de boekjes zeggen maar hun ervaring laten spreken. Ze kijken hoe het er per afspraak voor staat en passen daar op steeds hun behandeling aan ipv maar doen wat er in de analen staat. Ze zijn vooruitstrevend, felxibel en proactief en geven een menselijk touch aan de behandeling. Je bent geen nummertje. Ik zou ze idereen aanraden.

Gerard van ‘t Hul

Deze man is gewoon goed in zijn werk

Laura

De fysiotherapeut voelde betrokken en luisterde goed. Hij deed er alles aan om mij te helpen om mijn doelen te behalen die ik zelf voor ogen had.

remco

De goede communicatie en stap voor stap mij begeleiden met mijn voortgang